HTZ objavio natječaj za međunarodnu PR agenciju

Sutra u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice održati će se 26. sjednica Turističkog vijeća. Na dnevnom redu sjednice će biti prijedlog izmjena i dopuna (rebalans) Godišnjeg programa rada i financijskog...

Sutra u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice održati će se 26. sjednica Turističkog vijeća. Na dnevnom redu sjednice će biti prijedlog izmjena i dopuna (rebalans) Godišnjeg programa rada i financijskog plana za 2017. godinu te prijedlog  Godišnjeg programa rada i financijskog plana za 2018. godinu. Članovi Turističkog vijeća će također raspravljati i o prijedlozima odluka o osnivanju povjerenstava za provedbu natječaja za odabir međunarodne marketinške agencije te za odabir međunarodne PR agencije.

Na dnevnom redu sjednice će biti i izvješće Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru nad poslovanjem Hrvatske turističke zajednice za deset mjeseci 2017. godine, prijedlog Odluke o usvajanju prijedloga Povjerenstva za udruženo oglašavanje te prijedlog Odluke o promociji Hrvatske kroz sport – marketinška suradnja s Hrvatskim rukometnim savezom.

HTZ objavila natječaj za međunarodnu PR agenciju

HTZ-a objavila je Javni natječaj za odabir međunarodne PR agencije/a za izradu i implementaciju PR strategije te provođenje međunarodnih PR aktivnosti iz područja odnosa s medijima, društvenih medija i online komunikacije te događanja i PR projekata za HTZ u 2018. Inače, HTZ je do sada surađivao s međunarodnom PR agencijom Grayling i drugim apo posebnim projektima.

Kako se ističe u Natječaju, tri su glavna cilja sukladno plana razvoja turizma do 2020. godine,: znatno jačanje brenda Hrvatske kao turističke destinacije, privlačenje dodatnog broja turista u predsezoni i posezoni te povećanje prosječne dnevne potrošnje realiziranih turista. Traže se agencije za Odnosi s medijima, društveni mediji I digitalne komunikacije te PR događaji I posebni projekti, a agencije se mogu prijaviti za jednu, dvije ili sve tri kategorije.

Također, objavljeni su Javni pozivi i za produkciju materijala za marketinške aktivnosti Hrvatske turističke zajednica te usluga tiskanja brošura i karte Hrvatske turističke zajednica. Više o uvjetima natječaja pogledajte u prilogu.

Prilog:

Odabir međunarodne PR agencije/a za izradu i implementaciju PR strategije te provođenje međunarodnih PR aktivnosti iz područja odnosa s medijima, društvenih medija i online komunikacije te događanja i PR projekata za HTZ u 2018.

Odabir medijske agencije za izradu strategije oglašavanja i media plana te provođenje marketinških aktivnosti HTZ-a 

Produkcija materijala za marketinške aktivnosti Hrvatske turističke zajednice 

Poziv za dostavu ponuda za tisak brošura i karte Hrvatske turističke zajednice


Vijesti: