HTZ pokrenuo prvu ovogodišnju kampanju predsezone na 12 tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je prvu marketinšku kampanju za promociju predsezone ove godine na dvanaest europskih tržišta. Države koje su ciljane skupine ove kampanje su Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo i...

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je prvu marketinšku kampanju za promociju predsezone ove godine na dvanaest europskih tržišta.

Države koje su ciljane skupine ove kampanje su Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo i Irska, Slovenija, Austrija, Poljska, Češka, Italija, Francuska, Mađarska, Nizozemska, Švedska i Švicarska. Kampanja će se provoditi na Facebooku, Instagramu i YouTubeu, kao i u obliku display oglašavanja, do 15. travnja.

U ovoj godini nastavljamo s provedbom aktivnosti koje značajno doprinose daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije. U tom smislu provodimo i ovu marketinšku kampanju za promociju predsezone na 12 ključnih tržišta promovirajući nautiku, aktivni turizam, kulturu, eno-gastronomiju te prirodne ljepote. Naime, riječ je o proizvodima koji predstavljaju glavni motiv dolaska turista u razdobljima predsezone“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Foto: HTZ

Kako ističu iz HTZ-a, nedavno je završila i prva ovogodišnja brand kampanja Hrvatske turističke zajednica koja je provedena na pet emitivnih tržišta – Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo, Nizozemska, Švedska i Španjolska. Primarni cilj te kampanje bio je podizanje prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije, ali i jačanje snage nacionalnog turističkog branda.

Tijekom 2019. godine, Hrvatska turistička zajednica provesti će četiri glavne promotivne kampanje, kao i dvije kampanje za promociju pred i posezone te dvije brand kampanje. Osnovni cilj tih promotivnih kampanja je, između ostalog, pozitivan utjecaj na turistički promet, koji u dosadašnjem dijelu godine broji više od 525.000 dolazaka i 1,4 milijuna noćenja, to jest rast od 11 posto u dolascima i 6 posto u noćenjima u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Vijesti: