HTZ u francuskim medijima promovira Hrvatsku kao hit odmorišnu destinaciju

U udarnom terminu francuskog TV kanala TF1 prikazana je popularna emisija Cuisine impossible u kojoj su predstavljene gastronomske čari Slavonije.  Rezultat je to suradnje HTZ-a i njezinog predstavništva u...

U udarnom terminu francuskog TV kanala TF1 prikazana je popularna emisija Cuisine impossible u kojoj su predstavljene gastronomske čari Slavonije.  Rezultat je to suradnje HTZ-a i njezinog predstavništva u Francuskoj te Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije.

Riječ je o emisiji koja predstavlja destinacije kroz otkrivanje lokalnih proizvoda i proizvođača, a posebna emisija o Hrvatskoj nastala je u organizaciji Hrvatske turističke zajednice, Predstavništva HTZ-a u Francuskoj i Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije. 

U emisiji posvećenoj Slavoniji, francuski kulinarski chef Julien Duboue prihvatio je izazov prema kojem je, nakon degustacije fiš paprikaša domaćina lokalnog OPG-a Zoltana Jovića, za manje od 48 sati trebao pripremiti identično jelo, to jest identificirati sastojke ovog autentičnog slavonskog jela, uloviti ribu u Dunavu i nabaviti preostale namirnice. U emisiji su prikazani iločki pejzaži i podrumi, vinogradi, kvalitetno vino, a Slavonija je predstavljena kao regija s bogatom turističkom ponudom.

Zadovoljni smo uspješnom realizacijom ovog  projekta putem kojeg se Hrvatska još jednom  plasirala na listu omiljenih europskih destinacija Francuza, koji iz godine u godinu otkrivaju nove hrvatske regije. Sigurni smo da će u nadolazećem razdoblju bogatstvo turističke ponude Slavonije privlačiti sve više Francuza“, istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Daniela Mihalić Đurica, dodavši kako i brojni drugi francuski mediji posljednjih dana izvještavaju o Hrvatskoj kao hit destinaciji.

Prilog iz Slavonije počinje od 46.40 min

Francuski mediji promoviraju Hrvatsku kao hit odmorišnu destinaciju

U najgledanijem terminu francuske nacionalne televizije M6 emitirana je emisija Zone interdite, u cijelosti posvećena hrvatskom turizmu i Hrvatskoj koja je predstavljena kao jadranski dragulj i hit destinacija za francuske goste posljednjih godina. 

Emisiju pod nazivom „Francuzi našli svoje mjesto pod hrvatskim suncem do sada je pogledalo nekoliko milijuna ljudi, a prikazane su destinacije poput Splita, Pakoštana, Paga, Nacionalnog parka Krka, Brača, Hvara i Paga, uz niz korisnih savjeta za kreiranje idealnog odmora u Hrvatskoj.

Također, prestižni francuski tjednik Le Figaro u svom članku uvrstio je hrvatski otok Lopud na prvo mjesto triju mediteranskih rajskih otoka, uz grčki Santorini i korzikanski Brando, dok je francusko izdanje lifestyle magazina Grazia u svom članku pod nazivom „Najljepši europski otok: donosimo izbor najljepših koje sanjamo posjetiti“ objavilo listu na kojoj je uvrštena i Hrvatska, točnije otok Hvar koji se našao na visokom petom mjestu najljepših europskih otoka. 

I lider među francuskim motonautičkim medijima te mjesečnik s 25-godišnjom tradicijom Moteaur Boat, u svom broju od kolovoza predstavlja Hrvatsku kao nautički raj, s posebnim naglaskom na Vis koji je novinarsko-snimateljsku ekipu oduševio svojom ljepotom i autohtonim doživljajem.

Iz HTZ-a ističu i kako je u tijeku snimanje popularne 90-minutne putopisne emisije Echappées Belles u Istri te na otocima Cresu i Pagu. Emisiju prati gotovo dva milijuna gledatelja, a epizoda o Hrvatskoj biti će prikazana u svibnju 2021. godine u udarnom terminu na nacionalnom TV kanalu France 5.

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN