Idemo na selo – odličan novi projekt promocije ruralnog turizma Zagrebačke županije

“Posjetite seoska gospodarstva u okolici grada Zagreba i uživajte u vrhunskim vinima, domaćim proizvodima i kulinarskim radionicama. Rezervirajte noćenje na selu i odmorite se od gradske vreve” – poruka...

“Posjetite seoska gospodarstva u okolici grada Zagreba i uživajte u vrhunskim vinima, domaćim proizvodima i kulinarskim radionicama. Rezervirajte noćenje na selu i odmorite se od gradske vreve” – poruka je Udruge ruralnog turizma Hrvatske koja u suradnji s TZ Zagrebačkom županijom i ostalim partnerima organizira Tjedan seoskog turizma Zagrebačke županije kroz slogan “Idemo na selo“.

Cilj projekta je popularizacija seoskog turizma Zagrebačke županije, boravka na selu, kao i promocija domaćih proizvoda.

“Od osnutka Udruge se zalažemo za aktivniju promociju i popularizaciju seoskog turizma i odlaska na selo kao odličnog motiva za provođenje slobodnog vremena. Uz domaću eno i gastro ponudu, zdravog života, prirodu i svjež zrak te ostalu ponudu aktivnog turizma u cijeloj destinaciji, Zagrebačka županija nudi odličan odmak od užurbane gradske vreve, i to samo par kilometara od Zagreba” ističe Aleksandra Kuratko, voditeljica Udruge ruralnog turizma Hrvatskog.

U sklopu projekta “Idemo na selo” koji traje od 02-08.09.2019. u Zagrebačkoj županiji, nudit će se 30% popusta na proizvode i usluge kod članova Udruge ruralnog turizma Hrvatske kao što su: noćenje, degustaciji vina, prodaja domaćih proizvoda te kulinarske radionice Tradicionalne Žumberačke kuhinje. Popis partnera koji su uključeni u ovaj odličan projekt saznajte na web stranici: www..idemonaselo.hr

Seoski turizam je sinergija poljoprivrede i turizma, koja kroz multiplikativan učinak izravno potiče stabilan i trajan gospodarski rast jer plasmanom vlastitih proizvoda poljoprivrednici upoznaju turiste sa lokalnom gastronomijom, kulturom i običajima, ističe Ivana Alilović direktorica TZ Zagrebačke županije te dodaje: “Trendovi u turizmu mijenjaju se velikom brzinom. Iskustva su važnija više nego ikada, ljudi traže iskustva koja će ih mijenjati i obogatiti im živote. Veliki potencijal vidim upravo u popularizaciji proizvoda u ruralnom prostoru i ideji boravka na selu. Stoga sam vrlo ponosna na projekt „Tjedan seoskog turizma Zagrebačke županije“ jer u okolici Zagreba, daleko od svakodnevne vreve, u miru zelenila,  naši domaćini seoskih imanja čekaju svoje goste. Sigurna sam kako uz poznato gostoprimstvo i pun stol ukusnih specijaliteta autohtone, domaće kuhinje Zagrebačke županije će se ispunit očekivanja i mlađih i starijih. I to ne samo tijekom  „Tjedna seoskog turizma Zagrebačke županije“ nego kroz cijelu godinu” istaknula je Alilović.

Prvi korak ka popularizaciji ruralnog turizma

Kada pričamo o kontinentalnom i ruralnom turizmu, kronično nedostaje promocije i turističke ponude. Upravo u tome segmentu, iako se radi tek o prvoj godini projekta, ovo je izuzetno važan korak naprijed, isključivo zbog pozicioniranje i promocije ruralnog turizma u Hrvatskoj. Prvi preduvjet je upravo komunikacija i stavljanje u fokus ciljnoj skupini. Jer ako kroz promociju ne zovemo turiste da nas posjete, oni neće niti doći. Svakako kako bi se Ministarstvo turizma i HTZ trebali aktivnije uključiti u razvoj kontinentalnog turizma, kao i promocije istog, jer se radi o totalnom drugačijem tipu turizma od morskog, te je potreban drugačiji pristup istome.

Foto: URTH

I zato svaka čast na inicijativi Udruge ruralnog turizma Hrvatske, koja je uz sve moguće probleme ruralnog turizma, preuzela inicijativu i pokrenula ovaj projekt. Također, treba dati javnu pohvalu i TZ Zagrebačke županije i ostalim partnerima, što su prepoznali ovaj projekt, jer upravo u počecima nekog projekta je potrebna financijska pomoć da projekt i zaživi. Inače, Udruga ruralnog turizma Hrvatske osnovana je 2016. godine i okuplja poljoprivredne proizvođače iz svih krajeva Hrvatske koji pružaju ugostiteljske i turističke usluge, kao i sve druge zaljubljenike u seoski turizam.

Zagreb kao primarno tržište

Zagrebačka županija odlična je vikend destinacija za sve stanovnike Zagreba, pogotovo jer na samo desetak minuta vožnje automobilom nudi odličan sadržaj u prirodi. A kako se radi o najvećem domaćem tržištu, gradu Zagrebu, ova kampanja i projekt pogodio je pravi motiv – a to je odmak od gradske vreve i to samo na par kilometara od glavnog grada Hrvatske.

Nažalost do sada nismo stvorili naviku odlaska na selo i na kontinentalnu Hrvatsku vikendom, no ovo je prvi korak, zato ga podržite jer svaki posjetitelji koji posjeti Zagrebačku županiju u gore navedenom periodu dati će podršku ruralnim ambasadorima našeg turizma da se isplati ulagati u turizam, kao i ostati na ruralnom prostoru.

Popis svih partnera u ovoj akciji, u kojoj su uključeni popusti od 30 posto, nalazi se na web stranici www.idemoneselo.hr.

Vijesti: