Infinity Luxury

Infinity Luxury: od “garažnog prototipa” do luksuznog proizvoda

Odgovor na pitanje kako se jedan hrvatski proizvođač može izdvojiti od svih ostalih, u svjetskim okvirima, leži u originalnoj ideji. Jednu takvu, originalnu ideju, imao je glavni akter ove...

Odgovor na pitanje kako se jedan hrvatski proizvođač može izdvojiti od svih ostalih, u svjetskim okvirima, leži u originalnoj ideji. Jednu takvu, originalnu ideju, imao je glavni akter ove priče, Stefano Ladavac, direktor tvrtke Infinity Luxury iz Rijeke, koja se bavi izradom vanjskih tuševa.

No to, kao što i pretpostavljate nisu obični vanjski tuševi koje možete vidjeti na kupalištima i plažama diljem Hrvatske. Ne, ovdje se radi o dizajnerskim tuševima, koji svojim izgledom plijene pažnju. Radi se o ideji koja je u svjetskim okvirima otvorila sasvim novo tržište, iako proizvođača vanjskih tuševa u svijetu ne nedostaje.

Ladavac se prisjetio svojih prvih koraka u izradi novog proizvoda: “Prvi pravi prototip tuša izrađen je u garaži početkom 2017. godine. Krenulo je vrlo zanimljivo, time što sam 2 mjeseca tatu nagovarao da mi pomogne napraviti prvi kameni tuš u svijetu. Ideja je nastala s potrebom da stvorim nešto drugačije, nešto što do sada nije postojalo. Kako sam radio u hotelu u Rovinju i Opatiji, zapali su mi za oko tuševi. Krenuo sam crtati razne dizajne, dok nije došao ovaj kojeg danas proizvodimo, dizajn obrnutog slova L. Trebalo je vremena da tata shvati moju ideju. Ipak, u konačnici dao je dio svog znanja, bez kojega tuš danas ne bi postojao. Veliku ulogu je odigrao i moj dragi nono (djed) čije se iskustvo primijenilo na kvaliteti proizvoda u svakom sitnom detalju.”

Otvoriti novo tržište bilo je vrlo zahtjevno, pogotovo jer je u cijelu priču ušao bez ikakvog iskustva, kontakata i vještina vođenja tvrtke. S vremenom je stekao, kako sam kaže, predivne kontakte, a uz pomoć tima uspješno vode tvrtku koja sada ostvaruje konstantan rast.

“Trenutno smo još uvijek jedini proizvođači tuševa od keramike, HPL-a te prirodnog kamena u cijelome svijetu. Kako bismo osigurali ono što godinama stvaramo i da netko ne bi tako lako naš rad prekopirao odlučili smo se na zaštitu dizajna na međunarodnoj razini. Konkurencija se javlja od proizvođača iz Italije i Nizozemske. Oni svoje tuševe imaju na tržištu puno duže nego mi, te iako ne proizvode dizajnom ništa sličnome nama, mogu priznati da su nam ozbiljna konkurencija na projektima van Hrvatske. Mi se ipak želimo izdvojiti s posebnom pričom proizvoda kroz kojeg kupci mogu izraziti svoju osobnost i emocije.”

U Hrvatskoj kupci su pretežito bili vlasnici kuća za odmor. Tvrtka je uspješno završila i tri projekta privatnih hotela, te jedan projekt javne plaže u Poreču.

“Jedni od boljih kupaca su svakako vlasnici kuća za odmor. Hrvatsko tržište građevina je napredovala strahovito. Tu djelatnost ni covid nije omeo, pogotovo u Istri. Konstantno se grade nove kuće i hoteli. Najviše se traže tereni u unutrašnjosti Istre gdje se grade kuće od 100 do 150 četvornih metara s lijepom okućnicom i bazenom. Prevladava minimalistički dizajn ili klasičan istarski stil kamenih kuća. Traži se moderan namještaj, u kupaonicama prevladava keramika, i uz bazen naravno nešto drugačiji tuš.”

Prošle godine svoje snage uprli su u razvijanje brenda, kako u Hrvatskoj tako i šire, te na razvoju novog proizvoda. Ladavac je zadovoljan s poslovanjem tvrtke u posljednjih šest mjeseci, jer se otvaraju vrlo zanimljiva inozemna tržišta.

“U 2021. puno smo toga promijenili. Cilj nam je poslovati isključivo B2B (business to business) i to 80% van Hrvatske. Unutar Hrvatske, po svim smo regijama ugovorili partnerstva s tvrtkama koje se bave ugradnjom bazena ili wellness opreme. Oni preuzimaju prodaju i instalaciju naših tuševa na njihovom području djelovanja.”

Proizvodi tvrtke Infinity Luxury namijenjeni su prvenstveno za hotele, kuće za odmor, kampove, aquaparkove i resorte. Do takvog profila kupca žele doći kroz distributere i arhitekte kojima nastoje prenijeti svoju strast i emociju prema onome što rade. A strast i emocije upravo su ono što pokreće ovakve tvrtke u kojoj je trenutno sedam zaposlenih.

“Troje zaposlenih je u proizvodnji, jedan u R&D-u, dvoje u marketingu i prodaji, te ja koji sam u svemu pomalo. Ono što je meni najbitnije prilikom zapošljavanja je osobnost djelatnika i njegove ambicije. Volim se okružiti s pozitivnim ljudima koji sve situacije gledaju kao priliku za rast i razvoj! Moram pohvaliti cijeli tim, kojemu puno vjerujem i tim unutar kojeg smo si svi međusobno podrška. Stvarno uživam raditi s njima” – naglašava Ladavac.

Prošla godina bila je izrazito izazovna za cjelokupni turistički sektor, pa tako i za tvrtku Infinity Luxury čijji poslovni partneri i kupci dolaze upravo iz tog sektora.

“Kada je virus stigao u Hrvatsku, moram priznati da sam se zapitao što će s našim poslovanjem biti. Kako smo mi usko vezani uz turizam bio sam siguran da će nas situacija dovesti do otpuštanja i smanjenja obima posla. Dogodilo se upravo suprotno, nismo izgubili vjeru u naš proizvod što je rezultiralo povećanjem prodaje i dodatnim zapošljavanjem! U jednom trenutku nas u firmi bilo čak devet. Mislim kako će 2021. biti jako uspješna godina. Pozitivnog smo mišljenja u firmi što se zapravo i može vrlo lako prikazati po projektima koji su u najavi za ovu godinu. Vjerujem kako će se turizam oporaviti i toplo se nadam da će ugostitelji uspjeti preživjeti još ovaj period do početka sezone.” – optimističan je Ladavac, koji najavljuje i rad na jednom europskom projektu čiji je cilj ulaganje u usklađivanje proizvoda tvrtke s normama za standardizaciju u proizvodnji inovativnih “smart tuševa” tj., u proizvodnji proizvoda od kamena i elektro komponenti.

“Nikad neću zaboraviti taj dan. Bio je kraj kolovoza 2019. i ujutro sam pričao s najboljim prijateljem kako namjeravam odustati i da mi je dosta više svega. Stalno radim, dajem 100% od sebe, trčim, zovem, pišem mailove, i nikako da se dogodi nešto što će mi pokrenuti poslovanje. On me pokušao uvjeriti da ne odustajem i nastavim svoj put jer će sigurno kad tad nešto doći. Ja mu kažem “Ma da me barem nešto malo pogura, barem malo…” i pozdravimo se, završimo razgovor. Izlazim iz auta i krećem stepenicama prema stanu, otključavam stan i zvoni telefon. Zove me konzultantica koja nam je pisala projekt, sva sretna, uzbuđena, a meni dan kad mi do ničeg nije bilo. Pita me kako sam, ja kao i uvijek, neovisno kako mi je, kažem joj da sam super, jer smatram da dokle god smo zdravi, imamo gdje spavati, nešto pojesti i popiti nam je i više nego dobro. I onda je uslijedila vijest koja je bila pokazatelj da u životu kad netko nešto traži, za to daje sve od sebe, to i dođe. Rekla mi je, Stefano upravo si dobio milijun i dvjesto tisuća kuna potpore od Europske unije. Ostajem bez riječi, kažem joj da me ne zeza, i neka mi stvarno iskreno kaže, i ona ponovi isto. Zahvalim joj se i kažem da ću joj se javiti. Nastupa euforija, zovem sve svoje drage ljude, curu, familiju, frendove, skačem po stanu, otvaram pivu i nazdravim sam sebi. Zaslužio sam.”

Cilj ovog projekta je komercijalizacija proizvoda, ispravak početnih nedostataka, testiranje novih rješenja i internacionalizacija poslovanja. Projekt je rezultirao kupovinom novog stroja, zapošljavanjem, usavršavanju proizvoda i otvaranju novih tržišta.

Fotografije: Infinity Luxury

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN