Prije nekoliko tjedana, spomenuli smo kampanju “Digitalni korak” koju je pokrenula firma Orioly, članica inicijative Pametni Turizam. Zanimalo me kako razmišljaju domaće turističke agencije, firme koje nude ture, izlete, razgledavanje dvoraca. I najbitnije, kakvo je stanje na tržištu.
Neizvjesnost sezone natjerala je turističke agencije da razmisle na koji način mogu proširiti prodajne k...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium