InSky rješenje za digitalizaciju hotelijerstva proglašeno za najbolje CRM rješenje u 2020. u Europi

InSky dobitnik je nagrade Travel & Hospitality Awards u kategoriji za najbolje CRM rješenje na globalnoj razini, i to drugi put zaredom. Radi se o godišnjim nagradama koje slave...

InSky dobitnik je nagrade Travel & Hospitality Awards u kategoriji za najbolje CRM rješenje na globalnoj razini, i to drugi put zaredom.

Radi se o godišnjim nagradama koje slave i promoviraju izvrsnost u svim sektorima putovanja, a kategorije se biraju među najboljim hotelima, lječilištima, restoranima, agencijama, digitalnim rješenjima itd…

Tako je rješenje InSky Solutions-a, TourismInSky – proglašeno za najbolje CRM rješenje u 2020. u Europi među više od 200 nominiranih rješenja.

TourismInSky je CRM softver ili paket specifičnih poslovnih rješenja, posebno dizajniran i razvijen za digitalizaciju hotelijerstva. Više od 10% svih noćenja u Hrvatskoj rezervirano je kroz TourismInSky rješenje, temeljeno na Microsoft Dynamics 365 platformi.

Suosnivač i direktor InSky Solutionsa, Trpimir Kvesić ističe kako je ponosan što se InSky našao na listi s vodećim svjetskim tvrtkama koje broje prihode u stotinama milijuna američkih dolara, a što još jednom potvrđuje činjenicu da je InSky posvećen globalnom tržištu i kako se može natjecati s velikim svjetskim tvrtkama u pogledu inovacija i vizija.
Definitivno su ovakve nagrade i priznanja dobro došli i još su jedna potvrda našeg rada i kvalitete proizvoda,pogotovo kada takvo priznanje dođe od nezavisnih tijela koja uspoređuju naša rješenja s globalnim konkurentima. To nam jako puno znači jer je to dokaz da smo dobro zaokružili cijelu priču, i da je naš proizvod konkurentan na globalnom tržištu, što ponekad možda i ne vidi svaki korisnik koji to koristi. No nama je uvijek svaki zadovoljan korisnik najbolja nagrada i proof od concept za našu viziju svjetske prisutnosti”, dodaje Kvesić.

Na pitanje kakvo je stanje na tržištu i u kojem se smjeru trenutno miješaju nove karte, Kvesić ističe kako je trenutno još dosta proturječnosti, i kao da se tržište još traži na koji način odgovoriti na nove izazove koje nam je donijela covid kriza.

Proces digitalizacije se ubrzao, što je odlično, jer to danas više nije trend nego nasušna potreba i sastavni dio poslovanja modernih kompanija. Upravljanje poslovnim procesima je danas ključno, a upravo kroz digitalizaciju i naš CRM sustav im se to omogućuje, pogotovo u današnje vrijeme kada nam digitalizacija omogućuje poslovanje od kuće ili bilo kojeg drugog mjesta koje ne mora biti ured. U konačnici, oni koji se digitaliziraju će opstati na tržištu,digitalizacija, a ne smanjivanje radne snage – ključna je moja poruka, a to dokazuju i turističke kompanije, naši korisnici koje su zahvaljujući digitalizaciji uspjele ne samo prebroditi krizu nego i u mnogim segmentima poboljšati poslovanje”, govori Kvesić.

Nedavni uspjeh IT kompanija, kao što su Nanobit i Infinum, puno znače za našu cijelu IT scenu te brendiranju države kao uspješne IT zemlje, a tako i InSky-u ističe Kvesić te naglašava kako im takvi uspješni globalni primjeri daju dodatni motiv i dokaz kako se i iz Hrvatske može biti globalno konkurentan

dodaje kako uspješne globalne pozitivne priče o IT kompanijama pomažu u brendiranju države, a tako i njima jer daju dodatni motiv i dokaz kako se i iz Hrvatske može biti globalno konkurentan. “Mi predstavljamo jednu usku niša, i s te strane smo i specijalizirani te prilično jedinstveni. Cilj nam je s rješenjima za turizam snažnije izaći prema globalnom tržištu. Iako smo već prisutni na globalnom tržištu, sada smo spremni za pravi iskorak jer imamo konkurentan i inovativan proizvod, veliko iskustvo i zaokružene procese. Ove godine planiramo izaći s novim rebrandingom proizvoda, jačanjem ljudskog kapitala, edukaciji i daljnjoj specijalizaciji našeg proizvoda. Tu smo već prepoznati i priznati i tu vidimo svoju priliku, a upravo ovakve nagrade pokazuju kako smo više nego konkurentni i na globalnom tržištu”, istaknuo je Kvesić.

InSky je spreman za globalno tržište

InSky usprkos covid krizi i dalje raste te kreću u proces globalizacije. Prošle godine otvorili su ured u Amsterdamu, a ove godine su već otvorili neka nova tržišta poput Slovenije i Velike Britanije. Naravno fokus je na Mediteranu kao najjačem turističkom tržištu.

Radimo na novim rješenjima, rastemo, širimo tim te želimo napraviti još jači iskorak prema globalnom tržištu. Zato ove godine izlazimo s novim poboljšanim proizvodom. Jako puno radimo na edukaciji naših zaposlenika i jačanju ekspertiza ljudi, te se dodatno usko specijaliziramo” ističe Kvesić.

Za globalno širenje InSky je u potrazi za dodatnim pojačanjem u pogledu novih IT stručnjaka, posebno u AI odjelu kojeg žele jačati. Upravo segment umjetne inteligencije u InSky vide kao sljedeći veliki iskorak, kako bi veliku količinu prikupljenih podataka te sve umrežene procese dodatno upogonili i podigli im efikasnost i produktivnost.

InSky zapošljava: Traže se stručnjaci za data science i umjetnu inteligenciju

Jako smo pojačali data science odjel te nam je tu sada sve veći fokus. Tražimo nove zaposlenike i u odjelima prodaje i marketinga i razvoju novih rješenja” zaključuje Kvesić uz napomenu da im se slobodno jave svi koji žele postati dio njihovog tima.

Za kraj, da se radi o kvalitetnom proizvodu dovoljno je istaknuti samo par trenutnih klijenata InSky-a, a to su neki od najvećih hotelskih lanaca kao što su Valamar, Maistra, Liburnia, Amadria Park, Arena Hospitality Group, Aminess, Sunčani Hvar, Medora, Jadranka turizam, HUP Zagreb, Dubrovnik Riviera Hoteli, Hoteli Njivice, Hoteli Metropol, Hoteli Cavtat i mnogi drugi.

Naše tržište su osvojili, sada je na redu globalna utakmica, a za koju su u InSky-u više nego spremni.
.

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN