Interes za putovanjima raste. U slučaju nemogućnosti putovanja turističke agencije putnicima vraćaju novac

Turističke agencije se, unatoč novim uvjetima u kojima živimo i pravilima koja nas okružuju, susreću sa sve većim interesom klijenata za jesenskim i zimskim putovanjima, ističu iz Udruge hrvatskih...

Turističke agencije se, unatoč novim uvjetima u kojima živimo i pravilima koja nas okružuju, susreću sa sve većim interesom klijenata za jesenskim i zimskim putovanjima, ističu iz Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA).

Prema informacijama naših članova interes za putovanjima, iako uz povećani oprez, i dalje postoji, što nas jako veseli. Većinom se radi o individualnim putovanjima i tradicionalnim skijaškim aranžmanima. Kako bi odgovorili zahtjevima klijenata, naši članovi su promptno  prilagodili uvjete i način poslovanja te vjerujemo da će svojim pristupom novonastalim okolnostima motivirati putnike u planiranju njihovih putovanja“, istaknuo je predsjednik UHPA-e Tomislav Fain.

Novi uvjeti poslovanja i pružanja usluga u okolnostima pandemije COVID-19 imaju za cilj osigurati povrat uplaćenih sredstava u slučaju otkaza putovanja uslijed onemogućenog dolaska u željenu destinaciju zbog restriktivnih mjera.

Foto: UHPA

Sve ključne informacije putnici mogu saznati od djelatnika turističkih agencija te ih UHPA poziva da im se obrate s povjerenjem.

U agencijskom poslovanju uvijek je bilo najvažnije pravovremeno uočiti nove trendove i prilagođavati im se u što kraćem roku. U skladu s time, agencijski posao se kontinuirano mijenjao i prilagođavao zahtjevima tržišta i putnika. Na isti način smo pristupili i pripremama za turističku sezonu 2021. za koju definitivno vrijede nova pravila te je svakako poticajno da i naši klijenti i partneri imaju povjerenja u nas. Jedini način da ostanemo na tom putu jest pružiti putnicima sve informacije i sigurnost, kako na samom putovanju tako i u slučaju da se putovanje ne realizira. UHPA će u suradnji s resornim ministarstvom kao i s ostalim strukovnim udrugama nastaviti ulagati veliki trud u normalizaciju poslovanja kao i vraćanje povjerenja putnika, te nam je izrazito drago da to naši putnici prepoznaju i iskazuju sve veći interes za putovanjima“, zaključuje Fain.

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN