U vrijeme pandemije Zagrebačka županija se uspjela pozicionirati i brendirati te nametnuti na tržištu kroz više projekata. Od pozicioniranja Turopoljskih tartufa koji postali zaokružen turistički proizvod - povezan s agencijama i restoranima, kao i kroz promoviranje turopoljske svinje kao gastro brenda.
Važno je naglasiti i odličan projekt Via Vino, putem kojeg se promoviralo vinare. Ključno je za naglasiti kako se nije radilo o jednodnevnoj manifestaciji – nego o četiri vikenda kroz mjesec dana, dakle cjelomjesečnoj kampanji, uz puno raznolikih kvalitetnih događanja, a sve se vrti oko vinara Zagrebačke županije tj. promociji vinske ceste zagrebačkog zelenog prstena. Odlična vijest je da se projekt nastavlja i dalje.
Tu je i odlična suradnju s TZG Zagreba kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju Around Zagreb tj. "Blizu grada blizu srca", kao i platforma Odmor nikad bliže.
Uglavnom, jedno je sigurno, Zagrebačka županija je iskoristila priliku da se u pandemijsko vrijeme, kada je upravo bio fokus na kontinentlane destinacije, nametne i pozicionira na tržištu kao nezaobilazna kontinentalna turistička destinacija.
Bio je to povod za razgovor s Ivanom Alilović, direktoricom TZ Zagrebačke županije.