Ivana Alilović: Kuće za odmor su pravi hit, no to je tek početak nove turističke priče Zagrebačkog zelenog prstena

Od početka krize ističem kako će poseban fokus i potražnja biti na kontinentalnom i ruralnom turizmu. No, isto tako kako je kontinentalnim destinacijama, usprkos svim izazovima, potrebno nametni i...

Od početka krize ističem kako će poseban fokus i potražnja biti na kontinentalnom i ruralnom turizmu. No, isto tako kako je kontinentalnim destinacijama, usprkos svim izazovima, potrebno nametni i pozicionirati se.

Usprkos svim izazovima, upravo je to napravila TZ Zagrebačka županija s platformom i kampanjom “Odmor nikada bliže”. Cilj je naravno što više pozicionirati cijeli zagrebački zeleni prsten prema Zagrebu kao idealne vikend destinacije nadomak gradske vreve.

Cijelu kampanju prati nova destinacijska platforma www.odmorniakdablize.hr koja na jednom mjestu okuplja kuće za odmor tj. smještajne kapacitete, gastronomsku ponudu, sadržaje u destinacijama te vinsku priču koja je svakako jedan od glavnih brendova Zagrebačke županije, no do sada turistički nedovoljno valorizirana.

Upravo kroz jednu zaokruženu turističku ponudu i priču želimo objediniti sve što nudimo na jednom mjestu i to nadomak Zagreba kao naše primarno tržište, ističe Ivana Alilović, direktorica TZ Zagrebačke županije te potvrđuje kako su kuće za odmor u Zagrebačkoj županiji totalni hit.

Imamo izrazito pozitivne reakcije na smještajne kapacitete u kućama za odmor. Sudeći prema svim ispitivanjima tržišta i podacima eVisitor sustava vidi se da smo dobro pogodili nišu s našom kampanjom. Željeli smo se pozicionirati i poslati poruku da gosti u našoj županiji mogu boraviti u zelenom, ruralnom i zaštićenom okruženju. I to sve na samo pola sata od Zagreba. U momentu kada je sve stalo, bilo je potrebno reagirati i pozicionirati se, te smo odlučili krenuti s kampanjom i nismo dvojili u tom segmentu, to se pokazalo kao pun pogodak.Naravno, naši budžeti su skromni u omjeru na morske destinacije, a pogotovo u trenutnoj situaciji, no ovo je odličan početak razvoja i promocije nove platforme oko koje ćemo graditi našu turističku promociju” ističe Alilović.

Jedan od ciljeva je i dodatno promovirati te istaknuti naše vinare i vinske ceste, po kojima je Zagrebački zeleni prsten prepoznat, ali i nove proizvode na koje želimo dati fokus, ističe Alilović te dodaje:

Ne samo da pričamo priču o odmoru koji je nikada bliže, već stvaramo destinaciju oko Zagreba koja ima i može ponudit puno više. To je u biti poznata županija, ali s neotkrivenim tajnama koje su nam na nadohvat ruke. Kroz dodatnu promociju i povezivanje cijele ponude kroz jednu platformu želimo pokazati sve motive za dolaskom, jer naša županija svakako ima mnogo toga za ponuditi. Osim već prepoznate vinske priče, tu su i mnogi vrijedi OPG-i koji s ugostiteljskim objektima čine zanimljivu i autentičnu gastronomsku priču koja objedinjuje područje Prigorja, Moslavine, Turopolja, Jaske, Samobora i Zaprešića jer oni svi na jedna sličan način njeguju kulinarski identitet. A znamo kako autentični eno-gastro proizvod stvara motiv dolaska ” govori Alilović.

Također, u TZ Zagrebačkoj županiji žele dodatno povezati i nove turističke proizvode te proširiti ponudu jer prema riječima Alilović, imaju odlične nišne priče koje tek trebaju razviti i dobro prezentirati.

“Iako smo uz relativno skromne budžete uspjeli se pozicionirati i dobiti povratnu pozitivnu informaciju s tržišta, što je ključno, ipak je pred nama još jako puno posla, no kroz novu platformu imamo dobre temelje da guramo naprijed. Pokrenuli smo s promocijom crnog tartufa Zagrebačke županije tj. Turopoljskog kraja, gdje smo pokazali da i okolica Zagreba ima jedan veliki potencijal kao tartufarsko poznato područje. Ta priča se naravno mora razvijati i ovo je samo početak. Svakako planiramo sparivanje tartufa s vinarima zagrebačke županije, kao i suradnjom s restoranima u Turopolju koji imaju posebnu ponudu jela s tartufima. Tu imamo jako pozitivne reakcije, ne samo od gostiju nego i vlasnika restorana, što je imperativ da se zaokruži cijela priča” govori Alilović te naglašava kako će u narednom periodu posebnu pažnju posvetiti i umrežavanju s domaćim craft pivovarama kojih je na području županije ima skoro pa desetak, i to je scena koja se rapidno i kvalitetno razvija.

“Mi ih želimo sve povezati, kako kroz našu platformu tako i kroz nišne turističke proizvode. Također, imamo i jaku scenu s domaćim destilerijama koje se bave zanatskom izradom gina, koji je uz craft pivovare u velikom pozitivnom trendu. Uz cikloturizam i bike staze, zelenu priču i sve navedeno, možemo zaključiti kako imamo odlične potencijale, a koje moramo pretvoriti u kvalitetne resurse. Dobro sve umrežiti, zaokružiti i prezentirati kao gotove turističke proizvode.” ističe Alilović te zaključuje kako je svjesna da je čeka puno posla i da ništa ne ide preko noći, no kako je definiran i zaokružen proizvod imperativ i osnova za danji turistički razvoj koji Zagrebačka županija svakako zaslužuje sukladno svim navedenim potencijalima.

Zaključno, svakako se radi o velikom potencijalu, ali i izazovu kako sve to dobro umrežiti i napraviti jedinstven turistički proizvod. Tu je bliskost Zagreba kao najvećeg i ekonomski najjačeg tržišta te primarnog tržišta logična. Pogotovo jer se u Zagrebu u nazad par godina razvila svijest i publika za sve navedene proizvode.

Naravno, uvijek je važno što brže ubrzati razvoj, i zato je potrebna dodatna pomoć Županije i sinergija svih gradova i općina. Jedino kao jedan zaokružen turistički proizvod Zagrebački zeleni prsten ima šansu raširiti svoja krila i biti idealna vikend destinacija Zagrepčana, ali i turista koji tijekom cijele godine dolaze u Zagreb. I zato je pozitivna priča da je taj potencijal prepoznala i TZG Zagreba, i dala svoj doprinos promociji cijelog zagrebačkog prstena kroz zajedničku kampanju – Around Zagreb. Win- win.

Zeleni zagrebački prsten svakako je idealna destinacija kao bijeg iz gradske gužve i stresa, a koji nudi puno kvalitetnih sadržaja, i to sve na pola sata od centra našeg glavnog grada. Putničke agencije, uključite se i vidite svoju priliku, jer jedni bez drugih ne možete.

Povezane vijesti: