Japan pokrenuo digitalnu platformu za edukaciju putničkih agenata

Japanska nacionalna turistička organizacija najavila je pokretanje nove platforme za e-učenje. Nova digitalna platforma Japan Training Platform namijenjena je stranim putničkim agencijama tj. agentima koji prodaju turističke pakete za...

Japanska nacionalna turistička organizacija najavila je pokretanje nove platforme za e-učenje.

Nova digitalna platforma Japan Training Platform namijenjena je stranim putničkim agencijama tj. agentima koji prodaju turističke pakete za Japan. Cilj je da strani agenti prođu dodatnu obuku i dobiju šire znanje, kao i sve dodatne informacije o turističkim proizvodima.

Japan Training Platform koristi 5 modula za vođenje agenata kroz sve aspekte Japana. Svaki tečaj omogućuje istraživanje raznolikost japanske hrane, tradicije, krajolika, japanskog načina života itd.. . Također, tu si neke od bazičnih servisnih informacija, kao o vizama, carini, sigurnosti itd…

Zlatna ruta najpopularnija je ruta turista iz Velike Britanije koji posjećuju Tokio, Hakone i Kyoto. Naš trening se fokusira na spomenutu rutu kao i druge rute. Agenti će tako naučit širok spektar korisnih informacija poput najboljeg vremena za posjetu, letova, te bolje upoznati naš način i kulturu življenja. Nakon što agenti završe tečaj, osjećat će se sigurniji u prodaji naše destinacije” ističu iz Japanske turističke zajednice.

Također, na kraju svakog modula polaže se online test, kojeg se mora proći sa svim točnim pitanjima, kako bi se prešlo na sljedeći modul.

U svakom slučaju, pametan i hrabar potez, i to prvenstveno iz dva razloga.

Prvi je što daju šire i detaljnije informacije o svojoj destinaciji, van klasičnih brošura, kako bi se agenti mogli što bolje upoznati i specijalizirati o Japanu kao turističkoj destinaciji. Time i kontroliraju narativ i točne informacije, jer u šumi informacija koje su dostupne na internetu, uvijek je problem saznati točne i provjerene informacije. Također, indirektno, educirajući agente, educiraju i same putnike.

S druge strane, time ostvaruju direktan kontakt i komunikaciju s turističkim agentima. Samim time, osim stručne edukacije, kroz direktnu komunikaciju agentima mogu slati sve informacije o novim turističkim proizvodima, novim regulacijama, izmjenama itd… te osim dodatne prodaje, mogu i donekle usmjeravati organizirane ture, što je u vrijeme masovnog turizma ( overtourism ) itekako važno.

Doduše, platforma je tek pokrenuta, prvenstveno kao rješenje za putničke agente koji trenutno imaju višak slobodnog vremena sukladno epidemiji koronavirusa. Svakako će biti zanimljivo pratiti kako će se i u kojem smjeru cijela platforma razvijati.

Više o Japan Traning platformi saznajte OVDJE

Povezane vijesti: