Kako Bolt i Uber guraju naš turizam naprijed?

Danas smo svjetski poznata destinacija u koju dolaze turisti iz cijelog svijeta, a kada se u našoj destinaciji prisutni globalni brendovi i platforme to dodatno daje na povjerenju i...

Danas smo svjetski poznata destinacija u koju dolaze turisti iz cijelog svijeta, a kada se u našoj destinaciji prisutni globalni brendovi i platforme to dodatno daje na povjerenju i podiže reputaciju, kako našem turizmu tako i našem gospodarstvu.

Slobodno povucite paralelu da naš turizam nije prisutan na Booking.com-u, TripAdvisor-u, Airbnbu ili da nisu prisutni Uber, Nike, Hilton itd… reputacija je važna.

Što god mislili, dolazak globalnih brendova i platformi svakako podiže globalnu reputaciju, što je itekako važno za pozicioniranje našeg turizma, a tako i našeg gospodarstva u cjelini. Veselimo se kadrovima holivudskih filmova iz Hrvatske, a eto, čak i globalno popularan Uber odabrao je upravo Hrvatsku kao najbolju destinaciju za svjetsku premijeru UberBOAT usluge.

Nije to slučajno, a sve to daje dojam kako smo sigurna i moderna turistička destinacija, daje pozitivan signal drugim investitorima da smo zanimljivo i otvoreno tržište itd… Jedno veže drugo.

Često i sam dolazak globalnih kompanija/ brendova gura cijelo tržište naprijed kroz podizanje kvalitete usluge, pružajući nove usluge i proizvode, nove standarde poslovanja, inovacije… jer se svi bore za isti dio kolača.

Kako Bolt i Uber guraju naš turizam naprijed?

Nove vijesti iz Ubera i Bolta dodatno podižu kvalitetu i diferencijaciju našeg turizma kroz nove usluge.

Naime, Bolt prvi uvodi iznajmljivanje električnih romobila u Hrvatskoj, dok je Uber uveo novu premium uslugu Uber Black koja daje mogućnost prijevoza putem Tesla Modela S.

Tako je Bolt predstavio novu uslugu iznajmljivanja električnih romobila u Splitu, koji je postao prvi grad u Jugoistočnoj Europi s ovom genijalnom opcijom.

Foto: Bolt

Boltova usluga iznajmljivanja električnih romobila je na drugim tržištima, kao što su Španjolska i Portugal, iznimno dobro prihvaćena od strane korisnika zato što se radi o odličnoj alternativi automobilima za kraća putovanja, osobito u gradovima gdje je svakodnevni promet iznimno zagušen. Korištenje romobila smanjuje broj automobila na cestama što istovremeno rješava problem gužvi i smanjuje zagađenje okoliša.

Naša misija u Boltu je omogućiti ljudima brže i jednostavnije kretanje gradom. Izbjegavanje gužve, osobito tijekom ljetne sezone, je veliki problem u gradovima kao što je Split. Svaka četvrta vožnja u Splitu je kraća od 3 kilometra što ga čini idealnim gradom za putovanja romobilom. Na ovaj način rješavamo dva problema: smanjujemo broj vožnji automobilom te štedimo vrijeme i novac naših korisnika” izjavio je Markus Villig, direktor i osnivač Bolta

Brzina romobila je do 20 km/h, a na određenim posebnim područjima, kao što je recimo okolica Dioklecijanove palače, brzina je ograničena do 10 km/h. Kako ističu iz Bolta, za početak će se rasporediti 150 romobila koji će biti smješteni u središtu Splita na prometnim žarištima i frekventnim lokacijama kao što su Riva, Matejuška, autobusni kolodvor, HNK Split i mnoge druge. Cijeli postupak najma je naravno digitaliziran kroz mobilnu aplikaciju, dok će otključavanje romobila iznosit 4 kune, a cijena korištenja biti će 1.30 kuna po minuti vožnje.

Uber predstavio premium Black uslugu uz automobile najviše klase

Foto: Uber

S druge strane, Uberovi korisnici u Zagrebu imaju mogućnost odabrati njihovu novu premium uslugu – Uber Black, koja donosi korištenje automobila najviše klase.

Tako sada svi oni koji žele iskusiti putovanje u Tesli Model S, Jaguaru I-PACE-a, raznim luksuznim modelima Mercedesa ili nekog drugog proizvođača, tijekom naručivanja mogu odabrati uslugu Black.

Kada pričamo o kongresnom turizmu i podizanju ukupne kvalitete turizma, svakako i Uber Black doprinosi tome. Recimo jedna plastična situacija: Jedan od govornika konferencije dolazi na kongres, a organizator po njega u zračnu luku dolazi u Tesli. Wow element je tu svakako prisutan, kako prema organizatoru, tako i prema ukupnom doživljaju i brendu Lijepe naše.

I zato je prisutnost globalnih brendova kao i konkurencije općenito odlična, jer se svi bore za isto tržište te guraju sami sebe kako bi bili što bolji, inovativniji, kreativniji … a najveći dobitnici su upravo korisnici, kao i ukupno gospodarstvo. A samim time i naš turizam.

Povezane vijesti: