Kako izgraditi snažan i prepoznatljiv turistički brand? Kako stvoriti jedinstvenu brand priču i ime koje poziva na otkrivanje? - samo su neka od pitanja na koja ćete moči dobiti odgovor na besplatnom webinaru "Branding u turizmu" u organizaciji branding agencije Fabular, jedine specijalizirane branding agencije u Hrvatskoj.
Fabular Branding Akademija je serija predavanja i radionica na kojima se stječu znanja iz brandinga te uči što je sve potrebno za izgradnju jedinstvenog i uspješnog branda. Fabularovi brand konzultanti uvršteni su u REBRAND Hall of Fame™, među 25 najboljih na svijetu, a iza njih je više od 15 godina iskustva i izrada preko 200 brand strategija za domaće i svjetske brandove.
"Za ljude koji rade u turizmu te žele učiti o brandiranju destinacija, hotela, proizvoda. Provest ćemo ih kroz primjer svakog od ovih brandova kako bi uvidjeli koji je utjecaj brandinga na stvaranje više financijske vrijednosti branda." naglašava Anja Bauer, vlasnica agencije Fabular.
Jedan od zadnjih projekata vezanih uz turizam agencije fabular bio je rebranding bivšeg hotela Panorama u Zagrebu, kojem su kreirali brand priču, slogan ( The Earth never stops moving, neither should you ) i dali mu novo ime Zonar Zagreb.
Pridružite se besplatnom webinaru u srijedu, 7. lipnja u 16h na kojem će vas Fabular konzultanti provest kroz Osam sastojaka koji grade brand, kao i kroz primjere uspješnih hotelskih i destinacijskih brandova.
Webinar je koristan svima zaposlenima u turističkom sektoru, a posebice voditeljima hotela, brand i marketing menadžerima, kao i studentima koje zanima strateški pristup izgradnji branda.
Prijava na linku.
8 sastojaka koji grade brand predstavlja popis sastojaka potrebnih kako bi brand napredovao. Čak i bez jednog od sastojaka, brand će biti slab, predodređen za neuspjeh, navode iz Fabulara te dodaju kako sastojci pojednostavljuju proces izgradnje branda i kreiraju formulu koja stvara čuda kada je pravilno provedena.
Njihova autorska i jedinstvena metodologija korisna je za svakoga tko provjerava treba li njihov brand rebranding, na kojem sastojku treba više raditi ili za snažne brandove kako bi vidjeli što konkurencija ima potencijalno bolje od njih.
P.S. Svakako preporučujemo da poslušate Anju Bauer u našem podcastu u kojem smo pričali o važnosti brendiranja u turizmu, kako brendirati jednu turističku destinaciju, koji su to procesi te u konačnici što je to brend.
PODCAST: Anja Bauer: Kako i zašto brendirati turističku destinaciju?
Foto: Nathan Cowley, Pexels.com / Fabular / Ilustracija: HrTurizam