Kako oduševit Vaše goste?

Vodeća svjetska agencija u online rezervacijama smještaja Booking.com objavila je video u kojem nagrađivani partneri daju savjete kako oduševiti goste.

Inače, svakog se dana putem Booking.com-a rezervira više od 950.000 noćenja, a na raspolaganju je više od 846.779 aktivnih smještajnih objekata u 221 zemlji. Znate onu, ako niste na Booking.com-u niste na tržištu i niste relevantni.

Oduševiti Vaše goste trebao bi biti imperativ u svakom slučaju, bilo da se radi o smještaju u kampu, hotelu, hostelu ili obiteljskom smještaju, a pogotovo na Booking.com-u. Kako bi imali goste morate imati dobre recenzije i ocjene gostiju koje Vam dodjeljuju oni sami, a dobre recenzije možete dobiti samo ako su gosti bili oduševljeni.

Nagrađivani partneri koje je Booking.com odabrao daju Vam pet savjeta iz njihovih iskustva kako oduševiti svoje goste.

Ilustracija: HrTurizam.hr

Ilustracija: HrTurizam.hr

 1. UVIJEK DOČEKAJTE SVOJE GOSTE

Uvijek gledam kada gosti dolaze, kako bih izašla po njih i dočekala ih ispred vrata” ističe Lorenza iz Italije.

Prvi dojam nije ključan, ali je svakako bitan. Kada Vas vlasnik kuće dočeka ispred svojih vrata i srdačno Vam zaželi dobrodošlicu, sigurno kako je tada u startu ostvaren odličan prvi dojam i uspostavljena prijateljska komunikacija. Nema neugodne šutnje, kada ne znate što ćete reći tj. pričati. Također, kada dočekate svoje goste kao vlasnik to daje na važnosti i dobivate povjerenje.

2. STVORITE IM OSJEĆAJ DOMA

Osjećaj da je gost kao doma je neprocjenjiv. Ako se gost ne osjeća kao da je u svom domu, nema taj osjećaj slobode, topline, sigurnosti, a samim time odmor ne može biti potpun. To je osjećaj zbog kojeg se gosti vraćaju.

Najvažnija recenzija od gostiju je da se u stranoj državi osjećaju kao da su doma„ istaknula je Dagmara iz Poljske.

3. NEPROCIJENJIVA VRIJEDNOST

Uvijek pružamo svojim gostima više nešto što su platiti“ istaknula je Linda iz UK.

Uvijek je najvažnije da su gosti zadovoljni i sretni, a ne gledati samo kroz zaradu odnosno novac. Važno je da si prisutan i da gosti imaju osjećaj da brinete o njima tj. da Vam je stalo. Ako gledate samo kroz novac siguran sam kako nećete daleko dogurati, naravno to ne znači da poslujete s minusom, ali bitne su male stvari pažnje.

Zadovoljan gost je sretan gost – ne zaboravite to.

4.DOBAR DORUČAK JE VAŽAN

Lokalni proizvodi, bogat doručak, svježe namirnice, kreativna i zanimljiva prezentacija, te ako je moguće (ako ste iznajmili kuću) poslužite doručak sami – ističu iznajmljivači kao važne stvari.

Svakako je važno ponudi im lokalne proizvode spravljene na lokalni način. Moć turizma je upravo u otkrivanju nečeg novog, upoznavanje s drugačijim kulturama i načinima življenja. Ako ste u Španjolskoj na odmoru i imate na izbor birati između Hrvatskog i Španjolsko vina, koje ćete odabrati? Ako im još ispričate priču oko tradicionalne hrane, oduševljenju nema kraja.

5.BUDITE DOBAR DOMAĆIN

Ovo je obiteljski posao i svi zajedno gledamo na naše goste kao prijatelje„ izjavio je Hyades iz Grčke. Biti dobar domaćin, pružiti gostu cijelog sebe i ponašati se prema njemu kao što bi i Vi očekivali da se odnose prema Vama je uvijek dobitna formula. Kada se gost osjeća kao da Vam je prijatelj, uživat ćete i Vi kao i gosti, a imat ćete prijatelje po cijelom svijetu.

Uvijek kažem kako smo u poslovanju u kojem nam je cilj da ljudi budu sretni, a uvijek je dobro biti u takvom poslu“ zaključila je Blueberry iz Poljske.

 

Vijesti: