Kako porukom dobrodošlice možete smanjiti fiksne troškove apartmana?

Kao što znamo, ova turistička sezona je više nego izazovna, a u kojoj se očekuje 30% ukupnog turističkog prometa od prošle godine. Zato je ove godine više nego ikada...

Kao što znamo, ova turistička sezona je više nego izazovna, a u kojoj se očekuje 30% ukupnog turističkog prometa od prošle godine. Zato je ove godine više nego ikada prije imperativ svakog iznajmljivača smanjiti fiksne troškove, a da pri tome ne utječemo na kvalitetu usluge. 

Jedan od fiksnih troškova svakog iznajmljivača je trošak struje. Upravo na smanjenje  mjesečnog računa za struju možemo direktno utjecati komunikacijom prema gostima tj. porukom dobrodošlice za goste.

Poruke dobrodošlice na indirektan način možemo osvijestiti gosta o štednji energije, održivom razvoju i ekologiji te da pri tome direktno utječete na smanjenje fiksnih troškova ( struje, vode…).

Na primjer, na stolu pored daljinskog upravljača za klima uređaj može stajati poruka: 

“Draga obitelj XX, 

po preporuci liječnika preporučljiva razlika između temperature u prostoriji i vanjske temperature ne bi smjela biti veća od 7 stupnjeva. Obratite pozornost na temperaturu kojom rashlađujete Vaš apartman, kako bi Vaš godišnji odmor prošao u najboljem redu i sjećanju. Prevelika razlika u temperaturi, kao i nagla promjena temperature može dovesti do raznih zdravstvenih problema: od križobolje, glavobolje, bolova u sinusima i prehlade. A nema gore situacije od prehlade kada smo na godišnjem, zar ne? Želimo da svoj odmor iskoristite za opuštanje i punjenje baterija za cijelu godinu. Ako ćete trebati liječnika ili ljekarnu, možete nas uvijek kontaktirati na broj mobitela xxx xxx i bit će nam drago da možemo pomoći. Također, za svaki slučaj ostavljam Vam broj i adresu najbliže ambulante kao i ljekarne. 

Želim vam ugodan boravak u našem smještaju,

Vaša XX  “

Na ovaj način, indirektno poručujete gostima da optimalno koriste klima uređaj zbog njihovog zdravlja, a time i izbjegavate prekomjerno korištenje klime, kako bi smanjili račun za struju. Prema procjenama klima uređaj troši 3 do 5 posto manje energije sa smanjenjem svakog stupnja na termostatu.

Svakako preporučujem da poruka dobrodošlice bude ručno napisana i personalizirana za svakog gosta, umjesto generički isprintane poruke koja stoji čitavu sezonu. Znam, iziskuje dodatni trud i malo vašeg vremena svaki tjedan kada se gosti mijenjaju, no tu je razlika od uspješnih iznajmljivača/domaćina od onih manje uspješnih. 

Možete napisati i više poruka. U kupaonici naglasite važnost očuvanja vode kako bi pazili da slavinu ne drže cijelo vrijeme otvorenom tijekom pranja zubi ili da ručnike mogu koristiti više dana jer time se štede resursi kao što su struja i voda., a kada žele zamjenu da ih ostave u košari te ćete ih vi odmah zamijeniti. Danas su gosti više nego ikada prije ekološki osviješteni.

Dodatno, kako bi uštedjeli na potrošnji struje i time smanjili mjesečni račun za struju opremite apartman modernom led rasvjetom te posebnu pažnju obratite na kućanske uređaje s A+++ oznakom. A+++ rashladni uređaji i sušilice rublja su do 60 % energetski učinkovitiji od onih razreda A, dok su A+++ perilice rublja i posuđa do 30 % energetski učinkovitije od perilica razreda A. Dakle, radi se o značajnim uštedama, pogotovo na godišnjoj razini. 

Pripremite svoje apartmane na vrijeme i uštedite 8,2% na računima za struju

Uštedjeti na računima za struju možete i prelaskom na Hepi koji nudi najpovoljniju cijenu struje. Dok istovremeno kvaliteta usluge ostaje ista, iznajmljivači mogu štedjeti i do 8,2% na računima za struju. 

Uz Hepi plaćate koliko trošite, a dodatno i skupljate bodove u Hepi klubu – programu vjernosti. Ovaj model je još isplativiji za one iznajmljivače koji imaju više apartmana, jer prelaskom na Hepi mogu uštedjeti na svakome od njih. 

Uz m-hepi aplikaciju pregledavajte, ispisujte i plaćajte račune kreditnim ili debitnim karticama i pristupajte bodovima u Hepi klubu. Danas sve radimo online pa zašto onda ne biste sve rješavali sa svog mobitela. 

Više o Hepi pogodnostima saznajte na hepi.hep.hr ili putem besplatnog info telefona 0800 5255.

Članak je napisan u suradnji s Hepi

Povezane vijesti: