Karlovačka županija predstavila mobilnu turističku karticu „In medias res“

U Javnoj ustanovi Baraćeve špilje u Rakovici predstavljen je Program promocije turizma Karlovačke županije, odnosno turistička aplikacija i virtualna turistička kartica Karlovačke županije pod nazivom „In medias res“. Ovim...

U Javnoj ustanovi Baraćeve špilje u Rakovici predstavljen je Program promocije turizma Karlovačke županije, odnosno turistička aplikacija i virtualna turistička kartica Karlovačke županije pod nazivom „In medias res“.

Ovim je putem po prvi puta objedinjena turistička ponuda na jednom mjestu i to putem mobilne turističke kartice.

Cilj projekta je povećanje turističkog prometa odnosno ukupne potrošnje, povećanje broja višednevnih gostiju odnosno produljenje prosječnog boravka, potaknuti dulji boravak gostiju kroz ponudu raznovrsnijeg sadržaja, povećanje posjećenosti turističkih atrakcija i generiranje većih prihoda od prodaje ulaznica, suvenira i sl.

Konkretna je to mjera pomoći turističkom gospodarstvu Karlovačke županije radi lakšeg pozicioniranja i privlačenja gostiju u posrnuloj tekućoj turističkoj sezoni pod utjecajem koronavirusa, ali i stara težnja turističkih djelatnika da pod jednim marketinškim alatom objedine cjelokupnu autohtonu ponudu i plasiraju gostima kao jedinstveni turistički doživljaj.

Virtualna turistička kartica tj. mobilna aplikacija djeluje po principu modela umrežene ponude uz poticaje i popuste za turiste koji se odluče na boravak u županiji, a početkom srpnja moći će se dobiti u papirnatom obliku u svim turističkim zajednicama i na svim najfrekventnijim destinacijama u Karlovačkoj županiji.

Ona omogućava gostu da prilikom konzumacije turističkih i ugostiteljskih usluga u županiji ostvari značajnije uštede na smještaj, izletničke programe turističkih agencija, restorane, ulaznice za muzeje i atrakcije, događanja i manifestacije kao i popuste na autohtone suvenire i proizvode lokalnih OPG-ova, odnosno neke pogodnosti u naravi koje odrede sami partneri projekta.

Na taj način Karlovačka županija i Turistička zajednica Karlovačke županije žele gostu otkriti tajni svijet prirodnih fenomena, netaknutog krajolika, eno-gastronomije i skrivene turističke ponude u destinaciji u kojoj osim opuštanja se uz predivne rijeke u srcu Hrvatske i može doživjeti sasvim neka nova iskustva.

Sustav pogodnosti za krajnjeg gosta je potpuno besplatan i koncipiran na način da što ga više gost koristi ostvaruje više ušteda kod trenutno 231 partnera, koji su iskazali interes za sudjelovanje u Programu.

Akcije i popusti se međusobno ne zbrajaju ukoliko se konzumiraju kod istog partnera, a vrijednost generiranih kupona u aplikaciji je 7 dana, dok stalni popusti vrijede neograničeno donositelju korisničkog kôda aplikacije.

Od ukupno 231 prijavljenog poslovnog subjekta koji želi sudjelovati u Programu, u prvoj fazi potpisan je Sporazum sa top 29 poslovnih subjekata u turizmu naše županije koji će sa svojih 47 objekata će biti u ponudi od 01. srpnja 2020. godine.

“Sama kartica je dio implementacije naše Strategije turističkog razvoja Karlovačke županije gdje želimo produžiti boravak u našoj županiji. Jednako tako želimo promijeniti sezonalnost jer je ona vrlo karakteristična za našu županiju, kao što je to i na moru. Ipak su naši turisti vezani za ljetne mjesece to je ono što želimo promijeniti tako da njihov dolazak u županiji bude gotovo 365 dana u godini” – istaknula je zamjenica župana Martina Furdek-Hajdnin.

Zamjenica župana Martina Furdek Hajdin istaknula je također da je Karlovačka županija najposjećenija kontinentalna županija (ne računajući grad Zagreb), da se na podizanju standarda stalno radi, te vjeruje da će “turistička kartica” turizam učiniti još kvalitetnijim i konkurentnijim.

Ravnateljica Javne ustanove za upravljanje Značajnim krajobrazom Baraćeve špilje Tihana Oštrina rekla je da je nevezano za karticu ulaznica za razgledavanje Gornje Baraćeve špilje cijelog ovog ljeta 52 kune (za odrasle posjetitelje), a ne kao do sada 75 kuna, a kroz karticu se ustanova odlučila obiteljima ponuditi besplatni ulaz za djecu.

“Cilj naše ustanove je proširenje sadržaja kao dodatni motiv za dolazak turista, primjerice gradit će se muzejski posjetiteljski centar Speleon, zatim “staza ledenog doba” (poučna šetnica), te još tri pješačke staze. To će se realizirati kroz tri europska projekta vrijedna 30 milijuna kuna”, rekla je Oštrina.

Povezane vijesti: