Kineski turisti će ove godine oboriti rekord u odlazim putovanjima za vrijeme Proljetnog festivala

Kineski turisti će putovati na više prekomorskih odredišta tijekom odmora za vrijeme Proljetnog festivala (Kineske nove godine) 2020. godine, navodi se u izvještaju objavljenom od strane najveće kineske internetske...

Kineski turisti će putovati na više prekomorskih odredišta tijekom odmora za vrijeme Proljetnog festivala (Kineske nove godine) 2020. godine, navodi se u izvještaju objavljenom od strane najveće kineske internetske turističke agencije Trip.com Group, a prenosi Kineski internetski informacijski centar.

Kineski turisti rezervirali su putovanja u 419 prekomorskih gradova, u preko 100 zemalja i regija, tijekom sedmodnevnog odmora koji počinje od 24. siječnja 2020. godine“, navodi se u izvještaju Trip.com-a te se nadodaje kako su obje brojke novi rekordi za kompaniju.

Zahvaljujući toploj klimi, Australija i Novi Zeland među najpopularnijim su destinacijama kineskih turista tijekom tog razdoblja. Izleti u Italiju, Veliku Britaniju, Španjolsku, Rusiju, Francusku i Ujedinjene Arapske Emirate također su bestseleri, navodi se u izvještaju.

Devedeset posto korisnika Trip.com platforme odabralo je visokokvalitetne putničke proizvode i usluge. Turistima su najomiljenije privatne turističke grupe s turističkim vodičima i fleksibilnim rasporedom vožnje.

Činjenica da su Kinezi spremni potrošiti više novca i vremena na putovanja, dokaz je porasta životnog standarda i prihoda“, izjavila je Peng Liang, djelatnica istraživačkog centra za turističke podatke Trip.com-a. „S obzirom na to da sve više Kineza putuje u inozemstvo na odmor, svijet će također imati koristi od kineskog razvoja“, zaključuje.

Kinezi su tijekom praznika Proljetnog festivala u 2019. godini ostvarili 6,3 milijuna odlaznih putovanja, što je gotovo 12,5 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Kineski turisti pokretači su industrije putovanja. Do 2030. godine predviđa se kako će dvije trećine globalne srednje klase živjeti u Aziji. U sljedećih 10 godina, broj osoba srednje klase povećati će se pet puta, do 3,2 milijarde, te će biti najveća skupina potrošača, prenosi Travel Daily Media.

Bolje plaće i jednostavniji način pokretanja poslovanja kroz startupove pokreću srednju klasu u Kini, ali i mnogim drugim dijelovima svijeta. Nakon što novac raspodijele na osnovne životne potrebe, obitelji srednje klase troše svoj teško zarađeni novac na putovanja, što je u prošlosti bio luksuz.

Izvor / foto: Kineski internetski informacijski centar; Travel Daily Media; Pixabay

Vijesti: