Korištenje novih digitalnih platformi omogućiti će veću virtualnu vidljivost i popunjenost objekta

U organizaciji Croatia hot spots magazina & hotspots.net.hr portala u partnerstvu sa Turističkom zajednicom Splitsko – dalmatinske županije i Splitsko – dalmatinskom županijom u hotelu Briig održana je konferencija za privatne iznajmljivače i...

U organizaciji Croatia hot spots magazina & hotspots.net.hr portala u partnerstvu sa Turističkom zajednicom Splitsko – dalmatinske županije i Splitsko – dalmatinskom županijom u hotelu Briig održana je konferencija za privatne iznajmljivače i djelatnike u turizmu “DIGITALNE INOVACIJE U TURIZMU SPLITSKO DALMATINSKE ŽUPANIJE”

Konferencija je ukazala na trendove u turizmu uzrokovane COVID pandemijom, odgovorila na pitanja kako efektivno iskoristiti dostupnost novih medija, tehnologija, marketinških promocija i kanala u poslovanju i promociji objekta kako bismo se što kvalitetnije pozicionirali na turističkom tržištu te u konačnici ponudili savršenu uslugu turistima, i na taj način olakšali poslovanje vlastitog objekta.

„Ovom konferencijom ukazali smo na potrebe „Turista novog vremena“ koji očekuje brzu dostupnost informacija, ponudu koja će biti krojena prema njegovim individualnim željama, predstavili nove digitalne platforme pomoću kojih privatni iznajmljivači ostvaruju veće popunjenosti uz niže provizije, jednostavnije pristupaju informacijama i omogućuju ostvarivanje dodatne zarade prodajom ostalih turističkih sadržaja u destinaciji, ponudili odgovore kako privući digitalne nomade u naš objekt, predstavili revoluciju Google poslovne lokacije, inovacije u sigurnosti objekta…“ izjavila je organizatorica konferencije i urednica Croatia Hot Spots magazina i hotspots.net.hr portala Maja Zlokić

Tehnologija se iz dana u dan sve brže razvija i sigurno je da moramo pratiti i razvijati nove trendove kako bi bili brži, bolji i kvalitetniji od konkurencije. Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije već dugi niz godina koristi digitalne tehnologije te razne oblike online marketinga u cilju što kvalitetnije prezentacije na svjetskim tržištima i povećanja broja gostiju. U pripremi je i Start up natječaj za inovacije u turizmu…. i u budućnosti ćemo što kvalitetnije razvijati i spajati tehnologiju i marketing, za koje smatramo da će pomoći u brendiranju Splitsko – dalmatinske županije kao jedne od vodećih turističkih destinacija i time omogućiti razvoj turizma i smanjenju sezonalnosti” rekao je direktor Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije Joško Stella.

Nekada bi završetkom sezone praktički nestali stranci s naših ulica. Sada međutim, nije više tako, strance u našem gradu možemo vidjeti tijekom cijele godine. Zovemo ih digitalnim nomadima i expath-ovima i svakog dana sve više obogaćuju našu svakodnevnicu, prilika su za obostrane poslovne veze, kao i klijenti za cjelogodišnji boravak, najčešće odlične platežne moći. Prema istraživanju u protekloj godini Hrvatska se našla na drugom mjestu kao omiljena svjetska destinacija digitalnih nomada, odmah nakon Japana. Da bi od njih imali što više koristi treba dobro razumjeti tko su, što ovdje rade, kako žive i što im treba. ICT županija ih je jako svjesna i prilagođava svoje aktivnosti i njima” kazao je voditelj ICT županija – Damir Brčić.

U vrijeme pandemije svjedoci smo brojnim promjenama u komunikaciji, te navikama korisnika, današnji turisti traži brzu dostupnost informacija te očekuju iskustva koja potpuno odgovaraju njihovim osobnim preferencijama, od samog odredišta do vrste smještaja i uređenja prostora pa sve do aktivnosti kojima se žele baviti tijekom odmora. Covid pandemija uz dostupnost sadržaja na YouTube i ostalim platformama potaknula je ljude da razvijaju nove vještine, da se informiraju i steknu nova znanja – jedno od njih je i ulaganje u dionice, fondove i crypto valute“ istaknuo je predstojnik Odsjeka za strateško komuniciranje na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, Domagoj Bebić.

U nastavku konferencije održana je prezentacija “Revolucije i evolucija Google poslovne lokacije za iznajmljivače“, koju je predstavio Denis Orlić iz Smokvina travela koji je istaknuo kako više od milijardu korisnika dnevno pretražuje Google Karte kako bi pronašli željene tvrtke ili lokacije, stoga lokalni SEO može uvelike utjecati na razvoj poslovanja. “U modernom dobu svaka bi tvrtka trebala biti objavljena na Google kartama jer je predviđeno da će se do 2022. godine količina prometa udeseterostručiti” dodao je Orlić.

Prateći tehnološke trendove i potrebe suvremenog putnika našim klijentima nastojimo ponuditi visoko kvalitetnu uslugu u što boljem omjeru vremena i novca. Litto platforma za registraciju i rezervaciju smještaja bit će dostupna svim zainteresiranim iznajmljivačima s ciljem ostvarivanja veće popunjenosti uz niže provizije, jednostavniji pristup informacijama i ostvarivanje dodatne zarade prodajom ostalih turističkih sadržaja u destinaciji” navodi vlasnik Litto agency Antonio Perić

Ivana Živaljić, direktorica hrvatske tvrtke Kristalna ideja, predstavila je uređaj „Itherapyza filtraciju zraka u prostorijama. “iTherapy pročiščivač zraka spriječio je mnoge tvrtke i hotele od zatvaranja zbog samoizolacije i zaraze koronavirusom, trenutno je najnagrađivanija tehnologija pročišćavanja zraka na svijetu, i jedini takav uređaj sa svjetskom zlatnom medaljom za doprinos borbi protiv corone” – kazala je direktorica tvrtke.

Foto: Goran Dedić

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN