Kristjan Staničić, HTZ: U narednom razdoblju fokus će biti na domaće tržište te destinacije lako dostupne cestovnim pravcima

Prema podacima sustava eVisitor, u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru, u Hrvatskoj je tijekom prva tri mjeseca ostvareno 635.000 dolazaka (-33%) i 1.893.500 noćenja (-20%), dok je u ožujku ostvareno...

Prema podacima sustava eVisitor, u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru, u Hrvatskoj je tijekom prva tri mjeseca ostvareno 635.000 dolazaka (-33%) i 1.893.500 noćenja (-20%), dok je u ožujku ostvareno 118.236 dolazaka (-75%) i 518.530 noćenja (-53%).

Utjecaj pandemije koronavirusa na globalna turistička kretanja iznimno je negativan i očekivano je vidljiv i na turističkim rezultatima ostvarenim tijekom ožujka u Hrvatskoj, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić te dodao kako turističkog prometa gotovo i nema.

U ovom trenutku svoje aktivnosti primarno smo usmjerili prema izmjenama Godišnjeg programa rada i financijskog plana za 2020. godinu. Također, održavamo dnevnu komunikaciju sa svim svojim predstavništvima u svijetu, strateškim partnerima i međunarodnim turističkim udruženjima, kao i s predstavnicima turističkog sektora u Hrvatskoj. Prisutnost na ključnim emitivnim tržištima primarno održavamo kroz aktivnosti na društvenim mrežama gdje smo brojnim pratiteljima omogućili virtualna putovanja kroz hrvatske destinacije uz izražavanje podrške i empatije obzirom na trenutno stanje u drugim zemljama. O konkretnim prognozama za glavni dio turističke godine, odnosno za srpanj, kolovoz i rujan, u ovom je trenutku još uvijek prerano razgovarati“, istaknuio je Staničić.

Također, Staničić je naveo kako će se u narednom razdoblju, kad se za to steknu adekvatni uvjeti, intenzivno raditi na promociji i pozicioniranju Hrvatske kao sigurne zemlje s fokusom na domaće tržište te ona tržišta kojima su hrvatske destinacije lako dostupne cestovnim pravcima.

Foto: NP Plitvička jezera

Povezane vijesti: