Turistička zajednica otoka Krka predstavila je u Rijeci novu komunikacijsku i brand strategiju outdoor ponude otoka Krka.
Strategija je definirala srž novog brenda "Krk Outdoor", njegovu tržišnu poziciju, osobnost i emotivne koristi, koje Krk pruža pustolovnim turistima. Osmišljen je vizualni identitet i razrađen detaljan plan komunikacijskih aktivnosti kojima na otoku planiraju dodatno produženje sezone i ostvarenje zajedničkog cilja - kvalitetan, održiv i odgovoran turizam.
Uoči ovogodišnjih uskrsnih blagdana zanimanje turista za otok Krk nadmašuje očekivanja, zahvaljujući popularnosti hrvatske obale, ali i zbog niza aktivnosti koje turistički radnici na otoku poduzimaju za produženje sezone.
S obzirom da prostora za rast u srcu sezone gotovo više i nema, Turistička zajednica otoka Krka, u suradnji sa svim ostalim turističkim zajednicama na otoku, sve veći naglasak stavlja na proizvode kojima glavni aduti nisu sunce i more.
"Otok Krk prošlu je turističku godinu završio s izvrsnim rezultatima, koji premašuju i rekordnu 2019. godinu, a s novom brand i komunikacijskom strategijom i planiranim aktivnostima nemamo razloga ne vjerovati da će ova biti još i bolja. Iako smo na svim sajmovima vidjeli izuzetno zanimanje turista za Krk, moramo oprezno upravljati rastom broja turista jer smo u sezoni već ostvarili svoj maksimum. Prostora za rast još uvijek ima izvan glavne sezone, a mi dajemo sve od sebe da gostima ponudimo najbolju vrijednost za novac i kvalitetan boravak. U budućnosti se želimo dodatno fokusirati na pustolovni turizam jer na Krku imamo sve što takvi turisti traže, a strategijom smo definirali taj segment turizma kao ključan za održiv rast turizma na našem otoku", istaknula je Majda Šale, direktorica Turističke zajednice otoka Krka i dodala kako se prvi veći broj dolazaka očekuje upravo za Uskrs.