Lemax kao turistički izvozni proizvod: Vodeći indonezijski turoperator započeo implementaciju hrvatskog turističkog softvera

Lemax, IT tvrtka, koja se bavi razvojem i prodajom Lemax softvera namijenjenog turističkim agencijama i turoperatorima na globalnom tržištu započela je proces implementacije softvera kod vodećeg indonezijskog turoperatora Panorama...

Lemax, IT tvrtka, koja se bavi razvojem i prodajom Lemax softvera namijenjenog turističkim agencijama i turoperatorima na globalnom tržištu započela je proces implementacije softvera kod vodećeg indonezijskog turoperatora Panorama Destination kako bi omogućili nadogradnju web baziranog back office sustava. 

Kako ističu iz Lemaxa, njihov softver će osigurat veću automatizaciju u poslovanju omogućujući obradu većeg broja rezervacija uz povećanu učinkovitost, brže fakturiranje i izvještavanje, proširenje prodajnih kanala te maksimizaciju prihoda.

Panorama Destination vodeća je indonezijska turoperator kompanija koju je TTG Asia, najpopularnija destinacijska tvrtka za MICE, proglasila najboljim turističkim operatorom u Indoneziji. Samo prošle godine više od 115.000 dolaznih turista koristilo je usluge nekog od ureda grupacije. Osnovani su 1999. godine, zapošljavaju više od 500 turističkih stručnjaka i 250 licenciranih turističkih vodiča specijaliziranih za putničke usluge u Indoneziji. S podružnicama u ključnim turističkim odredištima Sumatra, Java, Bali, Lombok, Flores i Sulawesi, Panorama Destination pruža standardiziranu uslugu u cijeloj zemlji koju žele modernizirati i prilagoditi novim trendovima putovanja.

Mate Kostovski, direktor Lemaxa / Foto: Lemax

Realizacija ugovorenih faza implementacije Lemax softvera omogućit će grupaciji Panorama Destination bržu i efikasniju reakciju na pristigle upite, dostavljanje trenutačnih ponuda, brže i točnije fakturiranje klijentima, sve zahvaljujući potpuno automatiziranom tijeku prodaje. Alati za automatizaciju prodaje i marketinga povećat će prihode i dobit, a očekuje se da će novi automatski upitnik i proces potvrde upita povećati kapacitet rezervacije Panorama Destinationa za čak deset puta. 

Suradnjom s Panorama Destitanion nastavlja se globalna tržišna prisutnost Lemaxa, te nakon Asia Trailsa, ovo predstavlja još jedan međunarodni uspjeh i izvoz hrvatskog znanja.Ponosni smo što je Panorama Destination prepoznala kvalitetu našeg softverskog rješenja i odabrala nas kao partnera za implementaciju na globalnom tržištu. Uvjereni smo da će puna integracija dovesti do postizanja ciljeva kupaca”  ističe Mate Kostovski, direktor Lemaxa.

Lemax je web softver za putovanja koji automatizira prodaju, marketing, operacije i financije. Više od 20 godina hrvatska tvrtka je kreirala i implementirala softverska rješenja za turističku industriju, nudeći digitalna poslovna rješenja turoperatorima i tvrtkama za upravljanje destinacijama (DMC). Danas Lemax softver koristi više od 120 korisnika u više od 50 zemalja na šest kontinenata, s ukupnom godišnjom transakcijskom vrijednošću u visini od 1,35 milijardi eura. 

Lemax danas ima više od 120 korisnika na svim kontinentima, osim Antarktike

Zanimljiva činjenica je što Lemax ima samo jedan vlastiti proizvod, jedinstveno vlastito softversko rješenje, a koje je namijenjeno turističkim agencijama i turoperatorima.

Lemax je krajem prošle godine potpisala najveći pojedinačni ugovor s turističkom agencijom Asian Trails iz Tajlanda kojim podržava rad više od 700 zaposlenika s preko 4000 partnera i 8 tržišta koja zajednički pokrivaju gotovo trećinu stanovnika planete, što je veliki korak prema otvaranju azijskog tržišta. Također, pristuni su na devet globalnih tržišta, a koja uključuju Island, Tajland, Ujedinjene Arapske Emirate, Novi Zeland, Dansku, Sjedinjene Američke Države, Italiju i Meksiko. 

POVEZANA VIJEST:

MATE KOSTOVSKI, DIREKTOR LEMAXA: IMAMO SAMO JEDAN, VLASTITI PROIZVOD, ISTOVREMENO PREPOZNAT NA GLOBALNOM TRŽIŠTU KAO VODEĆI U INDUSTRIJI

Vijesti: