Nišni marketing
Niše su police sa “razvrstanim kupcima” po demografskoj strukturi, navikama, potrebama, raspoloživom proračunu… Nišni marketing vodi računa o potrebama tržišta, rasponu cijena, kvaliteti proizvoda ili usluge. Ciklus počinje istraživanjem tržišta prema svim navedenim parametrima. Dobivenu “sliku” pretvaramo u “personu”, možemo joj dati i ime: npr Ana.
Ana ima 35 godina, ži...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium