Mala škola o suvremenim trendovima u turizmu: Nišni marketing i stalno praćenje povratnih informacija

Nišni marketing Niše su police sa “razvrstanim kupcima” po demografskoj strukturi, navikama, potrebama, raspoloživom proračunu… Nišni marketing vodi računa o potrebama tržišta, rasponu cijena, kvaliteti proizvoda ili usluge. Ciklus...

Nišni marketing

Niše su police sa “razvrstanim kupcima” po demografskoj strukturi, navikama, potrebama, raspoloživom proračunu… Nišni marketing vodi računa o potrebama tržišta, rasponu cijena, kvaliteti proizvoda ili usluge. Ciklus počinje istraživanjem tržišta prema svim navedenim parametrima. Dobivenu “sliku” pretvaramo u “personu”, možemo joj dati i ime: npr Ana.

Ana ima 35 godina, živi s Antonom, oboje su strastveni biciklisti. Svakodnevno voze bicikl, cestovni ili brdski. Imaju i psa kojega voze na prikolici bicikla. Dobro su situirani, putuju kamperom i vole parcele s lijepim pogledom. Vole istraživati destinaciju biciklom. Ana je svakodnevno prisutna na društvenim mrežama, dijeli s prijateljima svoja iskustva s biciklističkih tura. Ona je neka vrsta predvodnika za veću grupu ljudi sličnu njoj …

Kreiranje ponude za poznatu “personu”

Za uspješno kreiranje ponude potrebno je “ući u cipele” “persone”. Moramo se poistovjetiti s Anom. Što bih ja kao Ana cijenio na putovanju, godišnjem odmoru? Atraktivnu lokaciju za moj kamper po konkurentnoj cijeni? Paket dobrodošlice za kućnog ljubimca? Garažu s potrebnom opremom i alatom za spremanje i održavanje bicikla? ( čišćenje, pranje, sušenje , odjeće…) Dobar sustav biciklističkih staza koje su dobro održavane i označene, biciklističke karte, GPS tragove,dobar bike servis, bike friendly javni prijevoz…?

Kvaliteta i cijena

Kvaliteta ponuđenih sadržaja mora biti standardizirana, mora imati karakteristike najčešće traženih i dobro ocijenjenih sadržaja. Ti sadržaji moraju nositi oznaku kvalitete, svojevrsni certifikat, najbolje od strane javnog sektora kojemu gosti vjeruju (turističke zajednice, općine, županija). Tako prezentirani sadržaji vrednuju se u cjenovnom razredu sa sličnim sadržajima na drugim destinacijama. Cijena mora biti adekvatna.

Stalno praćenje povratnih informacija

Ovakva ponuda koja nosi oznaku kvalitete mora biti stalno “pod lupom”. Traženje i uvažavanje mišljenja gostiju od izuzetnog je značaja. Kada kroz određeno vremensko razdoblje zadovoljstvo gostiju bude prevladavajuće te kad sami gosti postanu “ambasadori” ponude, tada možemo govoriti da je naša specijalna, standardizirana i oznakom kvalitete označena ponuda postala BREND.

Do tog momenta oznaka je bila tek label, samo oznaka kvalitete.

Nastavlja se…

Autor: Nedo Pinezić, www.nedopinezic.com / Foto: Kvarner Family

POVEZANE VIJESTI:

NO#4 MALA ŠKOLA O SUVREMENIM TRENDOVIMA U TURIZMU: ZNAČAJ OBITELJSKOG SMJEŠTAJA I PERSPEKTIVA

NO#3 MALA ŠKOLA O SUVREMENIM TRENDOVIMA U TURIZMU: HRVATSKI DOMAĆINI MEĐU NAJBOLJIMA NA SVIJETU 

NO#2 / MALA ŠKOLA O SUVREMENIM TRENDOVIMA U TURIZMU: USA I EU UNATOČ TRGOVINSKIM SUKOBIMA PODUPIRU DIGITALNU EKONOMIJU 

NO1# MALA ŠKOLA O SUVREMENIM TRENDOVIMA U TURIZMU: SVJETSKI TRENDOVI U OBITELJSKOM, “PRIVATNOM” SMJEŠTAJU

Vijesti: