Mastercard istraživanje

Mastercard istraživanje: ljudi žele proširiti svoje vidike, opustiti se od svakodnevnice te brinuti o sebi

Prema istraživanju Mastercard Priceless Experience Examiner čak 77% ispitanika tvrdi kako preferira iskustva koja im omogućuju da nauče nešto novo, gotovo polovica kaže kako više cijeni vrijeme u kojem...

Prema istraživanju Mastercard Priceless Experience Examiner čak 77% ispitanika tvrdi kako preferira iskustva koja im omogućuju da nauče nešto novo, gotovo polovica kaže kako više cijeni vrijeme u kojem nisu pred raznim uređajima, pogotovo aktivnosti na otvorenom, a 64% se slaže kako im briga o sebi pomaže u povezivanju s drugima.

Rezultati istraživanja otkrivaju kako smo prepoznali vrijednost rada na sebi te smo spremni uložiti vrijeme i energiju u iskustva koja ostavljaju dugotrajan osjećaj ispunjenja i zadovoljstva. Ispitanici preferiraju doživljaje koje dijele s obitelji i prijateljima (81%) te žele posjetiti nova mjesta kako bi mogli vidjeti i raditi nešto potpuno drugačije (71%). Također, otvoreni su prema utjecajima novih kultura (66%) i žele učiti nešto novo (77%). Dijeljenje trenutaka s ljudima do kojih im je stalno ispitanici su prepoznali kao najvažniju karakteristiku koja čini iskustva “neprocjenjivim”.

“Pandemija je potaknula ljude da preispitaju što žele od iskustava, a brendove da osmisle nove načine na koje će stvarati ta iskustva. Uvidi poput ovih iz novog istraživanja Priceless® Experience Examiner pomažu nam da shvatimo što je potrošačima danas najznačajnije i kakva im iskustva možemo pružiti kako bismo im pomogli stvoriti trenutke i uspomene koji su uistinu neprocjenjivi”, rekao je Raja Rajamannar, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Mastercard.

Tijekom pandemije više smo se fokusirali na dobrobit koju nam pruža tehnologija (22%), odmor i ravnotežu (29%) i umirujuće aktivnosti (30%). Više posvećivanja sebi navelo nas je da prednost dajemo mentalnom (85%), emocionalnom (83%) i fizičkom blagostanju (83%), a sve kako bismo pronašli energiju za povezivanje s drugima.

Što smo više vremena provodili kod kuće, to smo se više oslanjali na tehnologiju kako bismo ostali povezani s poslom, obitelji i prijateljima. Sada smo se spremni ponovno usredotočiti na opuštanje, kroz razne zabavne aktivnosti i to najčešće u prirodi. Gotovo polovica ispitanika složila se da je važno provoditi vrijeme bez ometanja bilo kojeg uređaja. Zapravo, upitani o aktivnostima koje preferiraju raditi dok su isključeni, isticali su aktivnosti na otvorenom.

Druženje i kvalitetno provođenje vremena s voljenima prioritet su ispitanika – gotovo ih je tri četvrtine izjavilo da se zaista trude vrijeme s prijateljima i obitelji provesti kvalitetno, a ono što to iskustvo čini neprocjenjivim jest upravo mogućnost povezivanja s ljudima do kojih im je stalo.

Ispitanici definiraju kvalitetno vrijeme kao ono provedeno s ljudima do kojih im je stalo (60%) i vrijeme kada rade nešto što ih zanima (40%). Čak 62% ljudi na globalnoj razini preferira inkluzivna iskustva koja uključuju različite skupine ljudi (68% ispitanika generacije Z i 67% milenijalaca), a 41% kaže da je za njih ključno to da se mogu osjećati prihvaćeno i vjerno sebi kada kvalitetno provode vrijeme s drugima.

“U postpandemijskom vremenu ne očekujemo da će potrošači tražiti mnoštvo iskustava, već da će odabirati ona koja im donose dugotrajan pozitivan utjecaj na život – doživljaje koje neće zaboraviti i koje mogu proživjeti kroz priče, osobni rast ili utjecaj na zajednicu”, izjavio je Wayne Levings, predsjednik Kantar Global.

O istraživanju:
Istraživanje koje je u ime Mastercard Global Foresights, Insights and Analytics proveo Kantar u prosincu 2020. godine.

Metodologija istraživanja:
20-minutna online anketa na bazi od 17.895 potrošača u 18 zemalja i pet regija širom svijeta (NAM, EUR, LAC, MEA, Australija)
~ 1.000 završenih anketa po zemlji.
Opća populacija, starost 18+

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN