Mate Kostovski, direktor Lemaxa: Imamo samo jedan, vlastiti proizvod, istovremeno prepoznat na globalnom tržištu kao vodeći u industriji

Tvrtka Lemax, vodeći globalni ponuđač softvera za turističke agencije i turoperatore završila je poslovnu 2018. godinu s prihodima od 1,85 milijuna eura, što predstavlja porast od 85% u odnosu...

Tvrtka Lemax, vodeći globalni ponuđač softvera za turističke agencije i turoperatore završila je poslovnu 2018. godinu s prihodima od 1,85 milijuna eura, što predstavlja porast od 85% u odnosu na 2017. godinu. 

Riječ je o brzorastućoj IT tvrtki osnovanoj u Šibeniku i s uredom u Zagrebu koja ima više od 130 korisnika na svim kontinentima, osim Antarktike naravno, a pokrivajući kompanije veličine od 20 do preko 700 zaposlenika.

Poslovnu 2018. godinu Lemax je završio, sa jedanaest novih ugovora. 

Rastu prihoda svakako je pridonijelo i veliko širenje na globalno tržište, te trenutno čak 88%  prihoda dolazi iz izvoza prodaje proizvoda. Lemax pje rošle godine potpisala najveći pojedinačni ugovor s turističkom agencijom Asian Trails iz Tajlanda kojim podržava rad više od 700 zaposlenika s preko 4000 partnera i 8 tržišta koja zajednički pokrivaju gotovo trećinu stanovnika planete, što je veliki korak prema otvaranju azijskog tržišta. 

Mate Kostovski, direktor Lemaxa / Foto: Lemax

Dva ugovora obuhvaćaju hrvatsko tržište, a preostalih devet globalno tržište koje uključuje Island, Tajland, Ujedinjene Arapske Emirate, Novi Zeland, Dansku, Sjedinjene Američke Države, Italiju i Meksiko. Porast broja korisnika omogućio je zapošljavanje novih stručnjaka odnosno 34 novih radnih mjesta, te su krajem 2018. godine dosegli brojku od 67 zaposlenika, dok do kraja 2020.godine očekuju rast na 130 zaposlenika.

Jedinstveno vlastito softversko rješenje

Zanimljiva činjenica je što Lemax ima samo jedan vlastiti proizvod, naziva Lemax koji korisnicima, turističkim agencijama i turoperatorima, pomaže povećati efikasnost i prodaju. Uz kompletno upravljanje rezervacijskim procesom, pokriva širok spektar aktivnosti budući da sadrži specijalizirane module za marketing, prodaju, računovodstvo, financije te logistiku. Najveće prednosti ovakvog sveobuhvatnog sustava su značajno ubrzanje i automatizacija svih operativnih procesa na koje korisnici uobičajeno troše puno vremena i resursa. Primjenom softvera korisnici se posvećuju razvoju poslovanja i odnosima s klijentima, uz krajnje koristi povećanja prodaje i profita. 

U Lemaxu imamo samo jedan, vlastiti proizvod, istovremeno prepoznat na globalnom tržištu kao vodeći u industriji. To nam omogućuje kontinuirani i ubrzani rast u svim područjima rada, što znači da ćemo zapošljavati sve profile stručnjaka i nastaviti daljnji proboj na sva svjetska tržišta. U tijeku je formiranje tima za outbound prodaju kako bi osigurali precizniji doseg do potencijalnih korisnika, što je odmak od naše dosadašnje prodaje koje se bazirala na taktikama inbound prodaje. U ovoj godini očekujemo nastavak rasta kao i prethodne godine, snažniju tržišnu prepoznatljivost i povećanje izvoza.izjavio je Mate Kostovski, direktor Lemaxa te dodaje kako je prošla godina obilježena rebrandingom tvrtke i promjenom naziva softvera iz iTravel u Lemax softver. 

Povezane vijesti: