Mi smo Europa – turistička kampanja pokrenuta na Euronews-u

Europska putnička komisija (ETC) u suradnji s televizijskim kanalom Euronews započela je medijsku kampanju nakon pandemije koronavirusa koja odražava ljepotu, raznolikost i dušu Europe. Kampanji pod nazivom “Mi smo...

Europska putnička komisija (ETC) u suradnji s televizijskim kanalom Euronews započela je medijsku kampanju nakon pandemije koronavirusa koja odražava ljepotu, raznolikost i dušu Europe. Kampanji pod nazivom “Mi smo Europa” cilj je nadahnuti ljude da se ponovno spreme na putovanje, jer se postupno smanjuju ograničenja putovanja diljem Europe.

Jednominutni spot govori o emocionalnim putovanjima na kojima su mnogi bili tijekom razdoblja pandemije koronavirusa. Kampanju sufinancira Europska unija, a osim engleskog spot je preveden na francuski, njemački, talijanski, španjolski i portugalski jezik, osiguravajući najširi mogući domet i angažman.

Kampanja, koja će se u sljedeća četiri tjedna emitirati na televiziji i digitalnim platformama Euronews-a, kao i na ETC-u i digitalnim platformama članova, pokušava pobuditi radoznalost i pokrenuti maštu za buduća putovanja koja uključuju iskustva prirode, kulture i povijesti i baštine.

Europa je drugi najmanji kontinent, ali s gotovo 50 zemalja i preko 740 milijuna ljudi dom je nenadmašne raznolikosti krajolika, kultura, zajednica i povijesti koje se protežu daleko izvan pojedinih naroda.

Ova nova kampanja dolazi nakon što je Euronews, kao vodeći europski međunarodni kanal za vijesti, početkom ovog mjeseca bio domaćin prve u nizu virtualnih rasprava o sektorima putovanja i turizma.

Povezane vijesti: