Recenzije su danas sveti gral u poslovanju i najveća valuta, pogotovo u turizmu.
No, često ljudi nisu svjesni kako će recenzije češće ostaviti nezadovoljan korisnika, a puno manje zadovoljan - i baš zato treba motivirati potrošače komunikacijom da ostave recenzije ako su naravno zadovoljni doživljajem tj. ukupnom uslugom.
U srcu poslovanja Muzeja Iluzije ( MI ) doživljaj je glavni igrač ili početak i kraj. Upravo s ciljem da zadovoljni posjetitelji ostave svoje recenzije nakon obilaska, u Muzeju Iluzija su integrirali rješenje Fast Review-a, domaće travel tech kompanije i rastuće franšize koja se širi po Europi.
Fast Review pomaže dobiti više pozitivnih online recenzija i povratne informacije od klijenata u trenutku dok još uvijek koriste uslugu i dok su im impresije svježe, ali pomaže i jačanju vizije brenda i održavanju zadovoljstva klijenata.
Teo Širola, direktor Metamorfoze d.o.o. navodi kako su u fazi eksponencijalnog rasta u kojoj se trenutno nalaze, tražili opciju koja bi njihovim posjetiteljima olakšala ostavljanje recenzija.
"Suradnja sa FastReview-om pokazala se kao zanimljiva opcija koja ubrzava cijeli proces i pomaže nam češće dobiti povratnu informaciju od naših posjetitelja, kao i povećati ukupan broj recenzija. Recenzije definitivno igraju značajnu ulogu u oblikovanju percepcije proizvoda, usluge ili iskustva. Pozitivne recenzije mogu povećati vjerodostojnost, privući više posjetitelja i pridonijeti ukupnom uspjehu, a osobito kada se radi o konceptu koji se temelji na iskustvu kao što je Muzej Iluzija. Detaljno pratimo sve recenzije koje dobivamo na različitim platformama, cijenimo i dobar i loš feedback te nam to pomaže da unaprijedimo iskustvo naših posjetitelja. Ključna stvar je olakšati ostavljanje recenzije i ljudima koji su zadovoljni, a upravo u tome nam pomaže FastReview", ističe Širola.
Iz Fast Review-a ističu kako su ponosni što ih je Muzej Iluzija odabrao kao partnere s ciljem da im pomognu prikupiti tisuće novih pozitivnih recenzija i poboljšati im ugled u digitalnom svijetu jer, kako navode "cijeli svijet treba vidjeti čaroliju koju stvaraju"
Muzej Iluzija je najveći privatni lanac muzeja na svijetu i trenutno ima preko 40 lokacija diljem svijeta, a do 2026. godine Muzej Iluzija za cilj ima stvoriti mrežu od 100 muzeja.