Muzej Iluzija odabrao Fast Review rješenje za povećanje broja recenzija posjetitelja

Suradnja domaćih franšiza

Autor:  Goran Rihelj

1. kolovoza 2023.

Recenzije su danas sveti gral u poslovanju i najveća valuta, pogotovo u turizmu. 

No, često ljudi nisu svjesni kako će recenzije češće ostaviti nezadovoljan korisnika, a puno manje zadovoljan - i baš zato treba motivirati potrošače komunikacijom da ostave recenzije ako su naravno zadovoljni doživljajem tj. ukupnom uslugom. 

U srcu poslovanja Muzeja Iluzije ( MI ) doživljaj je glavni igrač ili početak i kraj. Upravo s ciljem da zadovoljni posjetitelji ostave svoje recenzije nakon obilaska, u Muzeju Iluzija su integrirali rješenje Fast Review-a, domaće travel tech kompanije i rastuće franšize koja se širi po Europi. 

Fast Review pomaže dobiti više pozitivnih online recenzija i povratne informacije od klijenata u trenutku dok još uvijek koriste uslugu i dok su im impresije svježe, ali pomaže i jačanju vizije brenda i održavanju zadovoljstva klijenata.

Teo Širola, direktor Metamorfoze d.o.o. navodi kako su u fazi eksponencijalnog rasta u kojoj se trenutno nalaze, tražili opciju koja bi njihovim posjetiteljima olakšala ostavljanje recenzija.

"Suradnja sa FastReview-om pokazala se kao zanimljiva opcija koja ubrzava cijeli proces i pomaže nam češće dobiti povratnu informaciju od naših posjetitelja, kao i povećati ukupan broj recenzija. Recenzije definitivno igraju značajnu ulogu u oblikovanju percepcije proizvoda, usluge ili iskustva. Pozitivne recenzije mogu povećati vjerodostojnost, privući više posjetitelja i pridonijeti ukupnom uspjehu, a osobito kada se radi o konceptu koji se temelji na iskustvu kao što je Muzej Iluzija. Detaljno pratimo sve recenzije koje dobivamo na različitim platformama, cijenimo i dobar i loš feedback te nam to pomaže da unaprijedimo iskustvo naših posjetitelja. Ključna stvar je olakšati ostavljanje recenzije i ljudima koji su zadovoljni, a upravo u tome nam pomaže FastReview", ističe Širola.

Iz Fast Review-a ističu kako su ponosni što ih je Muzej Iluzija odabrao kao partnere s ciljem da im pomognu prikupiti tisuće novih pozitivnih recenzija i poboljšati im ugled u digitalnom svijetu jer, kako navode "cijeli svijet treba vidjeti čaroliju koju stvaraju"

Muzej Iluzija je najveći privatni lanac muzeja na svijetu i trenutno ima preko 40 lokacija diljem svijeta, a do 2026. godine Muzej Iluzija za cilj ima stvoriti mrežu od 100 muzeja.

Walk in kaleidoscope
Foto: Muzej Iluzija

/// Ivana Prvanović, COO FastReview: Recenzija jednako je profit! Ovaj jezik razumije apsolutno svaki poduzetnik u turizmu

/// Muzej Iluzija novim poslovnim modelom hrabro kreće prema otvaranju 100. muzeja u svijetu

Kako smo već pisali, s ciljem širenja na američkom tržištu iz MI su se odličili na drugačiji koncpet. Osim franšiznog modela, na određenim novim lokacijama Muzejima upravljaju samostalno, što je svakako veliki iskorak. 

"Novi model poslovanja podrazumijeva da uz franšizne Muzeje Iluzija u svijetu trenutno otvaramo i one korporativne kojima u potpunosti upravlja Metamorfozin tim stručnjaka iz Zagreba. Prvi takav vlastiti Muzej otvorili smo u Charlotteu prošle godine, a nedavno su otvoreni novi muzeji u Minneapolisu, točnije u Mall of America, te onaj u Atlanti gdje smo otvorili i američki ured, koji će biti ekstenzija onom zagrebačkom u smislu upravljanja.

Muzeji u tom formatu za sad su planirani u nekim od ključnih gradova SAD-a i Europe poput Denvera, San Diega, Seattlea, Copenhagena, te Las Vegasa koji se otvara kroz mjesec dana, a do kraja 2026. godine planiramo stvoriti mrežu od okruglih sto Muzeja Iluzija" zaključuje Širola. 

Zanimljivo je kako se radi o suradnji domaćih franšiza, pošto i Muzej Iluzija te Fast Review šire svoje poslovanje globalno i putem franšiznog modela. 

 

Autor:  Goran Rihelj

1. kolovoza 2023.