Kako privući najveće potrošače na svijetu – Kineske turiste?

Prema najavama za novu turističku godinu konkurencija u mediteranskom krugu bit će još izraženija. Uz daljnje povećanje broja ležajeva koji premašuje rast potražnje, popunjenost svih vrsta smještaja u prosjeku...

Prema najavama za novu turističku godinu konkurencija u mediteranskom krugu bit će još izraženija.

Uz daljnje povećanje broja ležajeva koji premašuje rast potražnje, popunjenost svih vrsta smještaja u prosjeku pada već treću godinu za redom, a taj će se trend nastaviti jer još uvijek se ulaganje u turizam smatra isplativim. Nažalost, zbog povećanih troškova radne snage u ovoj je godini zabilježen osjetan pad profitabilnosti turističkih kompanija. 

Prema najavama za novu turističku godinu konkurencija u mediteranskom krugu bit će još izraženija. Uz daljnje povećanje broja ležajeva koji premašuje rast potražnje, popunjenost svih vrsta smještaja u prosjeku pada već treću godinu za redom, a taj će se trend nastaviti jer još uvijek se ulaganje u turizam smatra isplativim. Nažalost, zbog povećanih troškova radne snage u ovoj je godini zabilježen osjetan pad profitabilnosti turističkih kompanija. 

Zanimljivo je kako planirane statistike i brojke za sljedeću godinu kalkuliramo na temelju već standardnih emitivnih tržišta Europe – Njemačke, Slovenije, Italije, Austrije, a da se pri tome stalno zaboravlja najbrže rastuće turističko tržište na svijetu, Kina. 

Ako uzmemo u obzir samo porast broja Kineza koji imaju putovnicu, a to je 80 milijuna u 2018. godini, 140 milijuna u 2019. i predviđenih čak 400 milijuna u 2022. godini, nevjerojatno je da hrvatski turistički radnici ne kalkuliraju s Kinezima.

Kineski turist je najveći potrošač na svijetu. U ovoj je godini Kinez na svom putovanju dnevno trošio 715,00 eura, a putovanju je u prosjeku 10 dana, pa to u prosjeku po putovanju iznosi 7.150,00 eura. Za Kineze ne postoje sezone putovanja, putuju cijelu godinu, a posebno u vrijeme glavnih blagdana, kineske Nove godine u veljači, i Dana državnosti početkom listopada. To su odlični termini za produženje naše turističke sezone” istaknula je Andreja Gazdek glavna organizatorica i vlasnica tvrtke Proconcept najavljujući MasterClass o kineskom turističkom tržištu koji se održava 13. ožujka u Kongresnom centru Forum.

Nakon ovih podataka uistinu ostaje pitanje koja je to nepremostiva barijera zbog koje neprestano zanemarujemo to tržište i čega se mi to bojimo? Možda imamo strah od kineskog jezika i njihovih znakova koje ne poznajemo? Kineskih društvenih mreža, načina promocije, komunikacije, stila života? Ili mislimo da su Kinezi samo modni trend koji će nestati za kratko vrijeme?

Ohrabrite se i pogledajte prema Kini. Ako se pitate tko su kineski turisti, tko su FIT-ovci i milenijalci, iz kojih krajeva Kine dolaze i što ih zanima i koje su im preferencije dođite i dobit ćete sve dogovore” najavila je Gazdek.

MasterClass o kineskom turističkom tržištu / Kako doprijeti do milijuna kineskih turista?

Prema najavi MasterClass će odgovoriti na ključna pitanja poput onih na koji način kineski turisti istražuju kamo će putovati i kako planiraju svoje putovanje, koji su im ključni motivi za posjet nekom gradu ili zemlji i ono najvažnije kako ih možemo privući i čime se vole pohvaliti na društvenim mrežama.

Ono što će posebno zanimati turističke djelatnike je i koje su najčešće korištene aplikacije i platforme na kojima trebaju promovirati svoje proizvode i usluge i što to znači “biti jezično vidljiv”?Teme koje će se obraditi su i pitanje uključivanja influencera i kako ih odabrati te na što biste trebali obratiti dodatnu pažnju prije pokretanja marketinških kampanja na kineskom tržištu. “Važno je znati kako se možete izdvojiti od konkurencije koja također želi prezentirati svoje proizvode i usluge u Kini i na koji način možete ostvariti učinkovitu promociju i prodaju na kineskom tržištu”, poručila je Andreja Gazdek najavljujući MasterClass koji je namijenjen zapravo svima koji žele opstati u turizmu, svim turističkim djelatnicima i agencijama, turističkim agencijama i turističkim zajednicama.

Ne propustite uzeti dio kolača kineskog turističkog tržišta. Više informacija i prijave na www.marketingtochinatourists.com 

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN