Najveća investicija HTP-a Korčula ove sezone: Otvorena Port 9 plaža

Port 9 plaža, najveća ovogodišnja investicija Hotelskog turističkog poduzeća Korčula za vikend je svečano otvorena za sve posjetitelje. Port 9 plaža ujedno je i prva plaža u Korčuli koja...

Port 9 plaža, najveća ovogodišnja investicija Hotelskog turističkog poduzeća Korčula za vikend je svečano otvorena za sve posjetitelje.

Port 9 plaža ujedno je i prva plaža u Korčuli koja je dobila koncesiju županije na deset godina, a riječ je o novouređenoj, javnoj plaži s preko 1600 m2 šetnice, posebnom ambijentalnom rasvjetom, dizalom za osobe s invaliditetom, hortikulturalnim uređenjem te VIP zonom, a u kojoj će moći uživati gosti Port 9 Resorta, kao i ostali posjetitelji Korčule i lokalno stanovništvo. 

Nakon velike investicije u smještajne kapacitete Port 9 Resorta 2017. godine od 75 milijuna kuna, HTP Korčula intenzivno ulaže u dodatne sadržaje te ovogodišnjom investicijom u iznosu od 2 milijuna kuna prve faze uređenja plaže nastavlja kontinuirani razvoj Korčule kao destinacije. 

Uz plažu, svečano je otvorena i Art galerija koju će krasiti samostalne izložbe raznih renomiranih hrvatskih autora poput Charlesa Billicha, Željka Senečića, Nine ErGott i Jasminke Škalić. 

Korčula je avio destinacija i zato pozdravljamo sve veći broj letova za zračnu luku Dubrovnik. Svaki direktan let nam puno znači što pokazuju i podaci o porastu gostiju iz prekooceanskih zemalja u našim objektima. Bilježimo 22 posto više gostiju iz SAD-a u odnosu na isto razdoblje lani, a povećao se i postotak grupnih putovanja gostiju s Tajvana. Uzmemo li u obzir vremenske (ne)prilike koje nisu bile naklonjene turističkim i ugostiteljskim djelatnicima, ostvarenim rezultatom smo izuzetno zadovoljni. Upravo nas taj kontinuirani rast potiče da ulažemo u kvalitetu i sadržaje u našim objektima i destinaciji i našim gostima, ali i sugrađanima i drugim posjetiteljima otoka pružimo što ljepši boravak i odmor za pamćenjeistaknula je Ivana Hatvalić Poljak, predsjednica uprave HTP Korčula. 

U prvih pet mjeseci HTP Korčula ostvarila je 6,1 posto veći prihod u odnosu na isto razdoblje prošle godine, najviše gostiju dolazi iz Ujedinjenog Kraljevstva (24,3 posto), slijede ih Francuzi (11,5 posto) te posjetitelji iz SAD-a (9,7 posto).

Dobre uzlazne turističke rezultate bilježi i Korčula pa je tako tijekom prvih pet mjeseci ostvareno 4,5 posto više dolazaka i 1,5 posto više noćenja nego u istom razdoblju prošle godine. Bilježi se rast noćenja i na razini Dubrovačko – neretvanske županije od 9,13 posto u odnosu na isto razdoblje 2018. godine. 

Mapa Instagram lokacija

Foto: HTP Korčula

U sklopu uređenja plaže postavljena je i mapa Instagram lokacija kako bi gosti na svom odmoru mogli zabilježiti nezaboravne trenutke na Korčuli. 

To je prvi takav projekt u Hrvatskoj, a na mapi je označeno sedam lokacija unutar resorta namijenjenih isključivo za fotografiranje, a koju svaki gost dobije prilikom dolaska.

Instagram spots mapa projekt je čiji je cilj poticanje gostiju na istraživanje Port 9 resorta. Kartu Instagram lokacija gosti dobivaju po dolasku u resort, a na njoj su označene lokacije namijenjene za fotografiranje. Na sedam različitih lokacija unutar resorta napravljeni su posebni kutci za Instagrammable fotografiju iz resorta: velika leptirova krila, mala leptirova krila, srce od školjki, skulptura krila, sjedeće srce na plaži, piknik point, Instagram okvir… 

Foto: Instagram

Također, projekt je i nagradnog karaktera te će svi gosti koji obiđu svih 7 Instagram lokacija i objave svoje fotografije uz hashtag i #SunnySideOfYou i @port9resort biti nagrađeni. 

Ulaganje u kvalitetnu WiFi mrežu je investicija, a ne trošak

Zanimljiv projekt i potez HTP Korčule, jer time svoje goste potiče na interakciju, te ih dodatno pretvara u svoje ambasadore koji rade besplatni marketing. Zato je važno u sklopu svojih objekata osigurati kvalitetan i besplatan WiFi, kako bi gostima omogućili da mogu objavljivati slike i video materijale iz vaših objekata. A kada ih još potaknete kroz ovakav projekt, onda se vaša priča dodatno širi.

A svi znamo kako je najefikasniji marketing, uvijek bio i uvijek će biti , onaj od usta do usta tj. osobne preporuke. Razloge tome je jednostavan – radi se o povjerenju i iskrenom osobnom iskustvu, a ne plaćenoj reklami.

Ako nemate besplatni WiFi signal ili je veza spora i loša, nema ni slika, a isto tako niti dobre recenzije. Čak više nije imperativ imati standardan Wi-Fi, nego je potrebno omogućiti svojim gostima dovoljno jak signal tj. da bude velikog kapaciteta jer današnji turisti više nego ikada koriste internet preko svojih tableta i mobilnih telefona.

Kako turisti dijele slike i video materijale na svoje društvene mreže, a koje su sve kvalitetnije pa tako i slike zauzimaju puno više prostora, važno je osigurati da WiFi bude brzi i sposoban upload-ti velike slike u trenu, pogotovo kada se na mrežu priključi više gostiju, kako ne bi došlo do preopterećenja mreže. Svaka slika na društvenoj mreži iz Vašeg turističkog objekta koju objavi gost je besplatna reklama. Vaša besplatna reklama, kao i besplatna reklama turističke destinacije. A važno je za naglasiti kako motiv dolaska nije vaš smještaj, nego upravo turistička destinacija. Zato je potrebno u vašoj komunikaciji, pričati priču o turističkoj destinaciji, a ne samo o vašem smještaju.

U konačnici, da pojednostavim, gosti se žele pohvaliti sa slikama svojeg godišnjeg odmora, omogućite im to i tako profitirate i vi kao i sami gosti. Win-win.



Vijesti: