Nastavak odlične kampanje čiji je fokus na tržišta kojima je kultura jedan od glavnih motiva dolaska u Hrvatsku

Ove jeseni nastavlja se promotivna kampanja “Google – Croatia: Hearts & Crafts“ / Google – Hrvatska: srca i zanati, koja je nastala 2020. godine suradnjom Google-a i HTZ-a, a u kojoj...

Ove jeseni nastavlja se promotivna kampanja “Google – Croatia: Hearts & Crafts“ / Google – Hrvatska: srca i zanati, koja je nastala 2020. godine suradnjom Google-a i HTZ-a, a u kojoj je Hrvatska nematerijalna baština dostupna na stranicama Google-a.

S obzirom da je Hrvatska jedna od zemalja s najvećim brojem predmeta nematerijalne kulturne baštine na popisu UNESCO-a, u fokusu kampanje je promocija bogate hrvatske tradicije. Kampanja će se provoditi do kraja studenog na društvenim mrežama s posebnim fokusom na tržišta Njemačke, Austrije, Francuske, Belgije i Španjolske čijim je stanovnicima kultura jedan od glavnih motiva dolaska u Hrvatsku.

Turistička putovanja motivirana proizvodom kulture sve su češća, posebice u razdobljima pred i posezone. Upravo je zbog toga pravo vrijeme za dodatnim isticanjem našeg bogatog kulturnog nasljeđa i nematerijalne baštine. Prošle godine, zajedno s Googleom, u sklopu Arts & Culture platforme pokrenuli smo zajednički online projekt Croatia: Hearts & Crafts, gdje se na inovativan i zanimljiv način promovira hrvatska nematerijalna baština kroz 25 hrvatskih nematerijalnih tradicija, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.  

Inače, Google Arts & Culture predstavlja internetsku platformu čiji sadržaj čine visokokvalitetne fotografije i video materijali umjetničkih djela i kulturnih artefakata partnerskih zemalja i kulturnih organizacija iz cijeloga svijeta. Platforma svim posjetiteljima omogućava online obilazak zbirki i galerija, ali i pregled svih zanimljivih informacija o istaknutim temama.

Kroz on line platformu prikazani su primjerice izrada čipke od Agave, viteški turnir Sinjska alka, tradicionalna tribunjska utrka magaraca, Nijemo kolo s područja Dalmatinske zagore, klapsko pjevanje, umijeće pripreme Zagorskih štrukli, narodna pjesma bećarac, itd.

Nematerijalna kulturna baština koja se odnosi na tradiciju ili žive izraze koji se prenose s jedne generacije na drugu ovim projektom Googlea i HTZ-a prikazana je kroz četiri sekcije, odnosno kroz poznavanje zanata, narodne pjesme i ples, svečanosti te hranu. 

Istražite platformu na Croatia: Hearts & Crafts, a koja donosi mnoštvo zanimljivog sadržaja o našoj bogatoj nematerijalnoj baštini. Ukupno je prikazano 27 priča, 35 video materijala i galerija od preko 1.500 slika te drugih informacija. 

Iz HTZ-a navode kako uz navedenu kampanju, u tijeku i provedba kampanje „FALLinLoveWithCroatia“ s ciljem isticanja jesenskih ljepota i atrakcija hrvatskih destinacija te kampanja „Thank you for your trust“ koja za cilj ima zadržavanje vidljivosti i promociju Hrvatske kao sigurne i dobro pripremljene destinacije, dok je na domaćem tržištu aktivna kampanja „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN