Novalja kreće s integralnim upravljanjem kvalitetom u destinaciji

Turistička zajednica Grada Novalje u suradnji s tvrtkom Feel IQM d.o.o, kreće u projekt IQM Destination kojem je cilj uspostaviti mjerljiv i učinkovit sustav integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji....

Turistička zajednica Grada Novalje u suradnji s tvrtkom Feel IQM d.o.o, kreće u projekt IQM Destination kojem je cilj uspostaviti mjerljiv i učinkovit sustav integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji.

IQM Destination koncept se temelji na održivom razvoju i odgovornom turizmu, postavljanju standarda kvalitete i praćenje rezultata, koordinacije i razvijanje novih turističkih proizvoda, stvaranje nove ekonomske vrijednosti. Cilj projekta je kvalitativno gospodarski jačati cijelu zajednicu u segmentu turizma, osnažiti zajedničku suradnju, sinergiju u destinaciji, komunikaciju i poticaj na izvrsnost.

Na početku suradnje pozivamo sve dionike u turizmu Grada Novalje da nam se uključe u projekt, ističe Marina Šćiran Rizner, direktorica TZG Novalje te dodaje kako istovremeno započinju mjerenje zadovoljstva stanovnika Novalje trenutnim razvojem turizma i načinom života u turisitčkoj destinaciji. “Postavljanje ciljeva, implementacije, revidiranja, kontrole i ocjenjivanje uspješnosti postavljenih zadaća i provedbenih aktivnosti, IQM sustav provoditi će na području grada Novalje na vremensko razdoblje od minimalno 3 godine. Cilj Zajednice je jače povezati i osnažiti zajedničku komunikaciju turističkih dionika naše destinacije, uzimajući u obzir trenutne i buduće gospodarske prilike te društveno-kulturne aspekte i klimatske promjene u razvoju turizma s ciljem dugoročne održivosti” ističe Marina Šćiran Rizner, direktorica TZG Novalje.

Za sve prijavljene dionike u projektu Feel IQM provodi se početno mjerenje kvalitete i marketing aktivnosti partnera u turizmu, mjerenja online reputacije, te se predlaže destinacijska knjiga standarda IQM Destination NOVALJA.

Temelj knjige standarda je kvaliteta usluge i proizvoda, integrirano funkcioniranje sinergije u destinaciji, povezivanje sa lokalnim proizvođačim i implementacija min 25% lokalnih proizvoda u turističku ponudu, te implementacija svih segmenata turističkih proizvoda u promociju svakog od dionika projekta.

Kako navode iz TZ Novalje, aktivnosti koje će se provoditi u narednom razdoblju su slijedeće: Analiza mjerenja zadovoljstva stanovnika turizmom u destinaciji – odgovorni turizam, Analiza početno mjerenje upravljanja kvalitetom kod svakog prijavljenog dionika u projektu, Feel IQM priprema potpuno individualizirane marketing i poslovne analize za 50 dionika koji žele primjeniti individualiziranu analizu u svom poslovanju; Organiziraju se auditi sa individualnim savjetovanjem u trajanju jednog sata, te prezentacijom marketing analize; Implementacija standarda IQM Destination –– praćenje, usmjeravanje, konzultacije IQM Destination tima o načinima implementacije, te jednom godišnje mjerenje učinkovitosti ; IQM Destination voditelj sa IQM Destination koordinatorom i cijelim koordinacijskim timom dogovara teme koje se održavaju jednom mjesečno kroz deset mjeseci.

Tijekom implementacije projekta IQM Destination postavit će se mjerenja učinkovitosti projekta, prema prijedlogu IQM Destination tima i TZ Novalje, kao i mjerljive pokazatelje uspješnosti projekta svake godine. Svaki dionik imati će priliku sudjelovanja u projektu Destination Loyalty Programa, u cilju bržeg umrežavanja, sinergije, vidljivosti i implementacije IQM Destination programa u praksu https://iqmpass.com/

Primjeri prijedloga tema: Profitabilno brendiranje, Lokalni proizvođači – koordinacija sa prezentacijom načina umrežavanja, Ugostiteljski objekti – koordinacija sa prezentacijom načina umrežavanja, Atrakcije u destinaciji, kulturne ustanove – koordinacija, Hotelijeri, kampovi, hosteli – koordinacije, Financijsko planiranje i upravljanje cijenama, Digitalni marketing.

Uz sve strateške prednosti koje su ove godine odigrale ključnu ulogu u kreiranju turističke ponude destinacije Novalje poput tradicionalne povezanosti susjednih emitivnih tržišta, ali i kvalitete ponuđene svakom gostu sukladno njegovim željama i očekivanjima, zahtjeva od nas još bolju sinergiju i pripremu za nadolazeću turističku sezonu kao i dugoročno uspostavljanje ravnoteže svih navedenih dimenzija“, dodaje Šćiran Rizner te poziva sve turističke subjekte da se uključe u projekt te svojim doprinosom pridonesu obogaćenju turističke ponude.

Partneri u provođenju IQM Destination su: Turistička zajednica Grada Novalje – nositelj projekta, Grad Novalja, privatni i javni sektor: hotelijeri, kampovi, privatni smještaj, restorani, lokalni proizvođači, turističke agencije, suvenirnice, trgovine, komunalna društva u destinaciji, odgojno-obrazovne ustanove, udruge, sportski klubovi, zadruge i sl.

Koncept IQM Destination u listopadu 2020. godine prihvaćen je kao jedan od najboljih primjera u praksi od UNWTO-a, čime je Feel IQM primljen kao affiliate member UNWTO-a, a projekt je prezentiran na 42nd AM Plenary Session UNWTO u Madridu.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN