Novi izazovi za njemačke putničke agencije

Kako pandemija slabi, a međunarodna putovanja ponovo postaju moguća, njemačke putničke agencije i tour-operatori bilježe porast broja rezervacija, posebice za mediteranska odredišta. Primjerice, TUI tvrdi kako je „broj rezervacija...

Kako pandemija slabi, a međunarodna putovanja ponovo postaju moguća, njemačke putničke agencije i tour-operatori bilježe porast broja rezervacija, posebice za mediteranska odredišta. Primjerice, TUI tvrdi kako je „broj rezervacija premašio razinu od ljeta 2019” te da je zamjetan interes „za sva odredišta”.

Rezervacije se u pravilu odnose na aranžmane koji se bookiraju u posljednji trenutak ili dugo unaprijed, prenosi fvw.de. Takva dinamika u potražnji – dodatno komplicirana izmjenama odredbi o putovanjima u uvjetima pandemije – agencijama zadaje glavobolje jer planiranje kapaciteta čini doslovno nemogućima.

Uzorak bookinga u posljednji trenutak prepoznatljiv je za skuplje, prekomorske aranžmane, ali i za odredišta u Europi. „Kad se radi o dugim putovanjima, 70% naših klijenata rezerviraju aranžmane za sljedećih šest tjedana” navode iz DER Touristika.

S druge strane spektra nalaze se klijenti koji gledaju dalje unaprijed pa iskazuju interes za rezervacije za 2022. godinu, posebice u segmentu krstarenja. Iako je to pozitivan pomak u perspektivi prodaje, ne doprinosi značajno protoku novca.

Ovoga trenutka teško je predvidjeti kako će se kretati tržište, a samim time i ovogodišnji prihodi, no industrija putovanja nada se do kraja ove godine dostići oko 40-50% prihoda iz 2019. Norbert Fiebig, predsjednik Njemačkog saveza industrije putovanja (DRV), tvrdi kako će „ljeto biti odlučujuće” u dostizanju tog cilja, ali i predviđa kako se normalno poslovanje industrije ne može očekivati prije 2022. godine.

Kako prenosi Wirtschafts Woche, Turistička analiza njemačke BAT Zaklade za suočavanje s pitanjima budućnosti iz Hamburga navodi kako je u proteklih godinu dana 61% njemačkih građana provelo na putovanju koje je trajalo bar pet dana, što je tek 1% manje u odnosu na rekordnu 2018. godinu. Analiza također predviđa kako će putovanja u budućnosti biti skuplja i sofisticiranija, zahvaljujući sve šarolikijoj ponudi industrije.

Izvor: fvw.de

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN