Novi marketinški koncept Turističke zajednice Požeško-slavonske županije

Najljepše od Zlatne Slavonije – grožđe, vinogradi, polja, zlatna žitnica, zeleni Papuk, pet planina, pet gradova i pet općina inspiracija su novog marketinškog koncepta Turističke zajednice Požeško-slavonske županije. Osim...

Najljepše od Zlatne Slavonije – grožđe, vinogradi, polja, zlatna žitnica, zeleni Papuk, pet planina, pet gradova i pet općina inspiracija su novog marketinškog koncepta Turističke zajednice Požeško-slavonske županije. Osim novog logotipa tu su i novi slogani, ključne poruke, web stranica, promotivni filmovi i ciljane marketinške kampanje, a sve kako bi se privukli putnici u otkrivanje ovog kraja.

Vina u tri vinogorja, u svijetu poznate graševine, Kutjevački podrum iz 1232. – najstariji u ovom dijelu Europe i više od 30 vinarija u čitavoj županiji atraktivna su priča za ljubitelje vina.

Pleternica s Trgom bećarca i Interpretacijskim centrom Terra Panonica, Požega s baroknim središtem, Lipik s Državnom ergelom lipicanaca i poznatim Toplicama, Pakrac s kompleksom kurije Janković, Velika s Kućom Panonskog mora, eko kampom, adrenalinskim parkom i aqua parkom, smještaj na turističkim gospodarstvima ili u vilama na padinama Papuka… – dio ovih sadržaja može se vidjeti u novom promotivnom filmu Doživi Zlatnu Slavoniju koji će se prikazivati i na najpoznatijim festivalima turističkog filma.

“Okupili smo odličan tim koji je na najbolji način prenio naše ključne poruke. Cilj nam je nastaviti s interaktivnim i multimedijalnim kampanjama koje privlače i mlade moderne putnike željne novih doživljaja. Imamo prekrasnu toplu priču i jedva smo je čekali ispričati na novi i moderan način. Pozivamo vas da se upustite u otkrivanje Zlatne Slavnije, nećete požaliti”, poručuje Maja Jakobović, direktorica Turističke zajednice Požeško-slavonske županije.

Novi vizualni identitet potpisuje tvrtka Digitalne kulturne transformacije, a autor promotivnog filma kreativan je tim Balduči filma.

Požeško-slavonska županija mala je kontinentalna destinacija s iznimno značajnim pomacima. Prošle godine, sigurno najtežoj u turističkom sektoru, brzo su se prilagodili novonastalim uvjetima i pametnom marketinškom kampanjom naglasili atraktivan prirodni potencijal, kampove kao preporučenu vrstu odmora i aktivnosti na otvorenom.

“Početkom ove godine kreirali smo novi moderni koncept iz kojeg su logično proizašli novi logotip, ključne poruke, film i slogan Zlatna Slavonija. Slijedom tih aktivnosti jedina smo županija u kontinentalnom dijelu Hrvatske koja u prvih devet mjeseci ima sve turističke pokazatelje bolje nego uzlazne 2018., godine koja je prethodila rekordnoj turističkoj 2019.”, ističe Maja Jakobović.

Naslovna fotografija: Borna Subota/ Turistička zajednica Požeško-slavonske županije


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN