Novi putnički trendovi u post Corona eri za 2021. godinu

U 2021. godini turizam će se sasvim sigurno razlikovati te će se pojaviti neki novi trendovi. Iako je teško trenutno bilo što predviđati, razne tvrtke pokušavaju kroz istraživanja vidjeti...

U 2021. godini turizam će se sasvim sigurno razlikovati te će se pojaviti neki novi trendovi. Iako je teško trenutno bilo što predviđati, razne tvrtke pokušavaju kroz istraživanja vidjeti u kojem će se smjeru razvijati potrebe i navike putnika. Dok čekamo kraj zdravstvene krize i oporavak putovanja, konzultantska tvrtka Amadeus iz Španjolske pokušala je identificirati nekoliko trendova koje ćemo pomno pratiti 2021.

Iznenađujuće, trend se pojavio i razvio od početka zdravstvene krize, a radi se o duljini putovanja. Putovati se može manje i često su u cijelu priču uključeni vrlo strogi zdravstveni protokoli na odredištu. Turisti zbog toga žele u destinaciji ostati duže i tako u potpunosti uživati ​​u svom putovanju. Prema Amadeusovom istraživanju 55% putnika izjasnilo je kako će putovati 14 dana ili više, a 60% je očekivalo kako će putovati samo nekoliko puta godišnje. Ovo je poziv profesionalcima da svojim kupcima ponude različite, duže i autentičnije proizvode.

Rad na daljinu, od početka pandemije uvodi se u brojnim tvrtkama, što potiče putnike da razmisle o odlasku na posao na drugi kraj svijeta ili digitalni nomadi. Na taj način moguće je otkrivanje odredišta bez uzimanja predugog odmora. Digitalnim nomadima potrebna je stabilna Wi-Fi veza i dovoljno vremena za obavljanje posla, a može se raditi s bilo kojeg mjesta. Kako bi udovoljili rastućoj potražnji sve veći broj odredišta, među kojima je i Hrvatska, nude vize prilagođene ovoj novoj vrsti putnika.

Putnike će, zbog zdravstvenih rizika, zasigurno trebati uvjeravati u budućnosti. Zbog toga turističke tvrtke trebaju pokazati svoju odanost jačanjem svojih zdravstvenih, higijenskih i sigurnosnih sustava, za stjecanje povjerenja kupaca. Tako prema istraživanju 40% turista kaže kako bi veću prednost dalo zrakoplovnim kompanijama, zračnim lukama i hotelima koji su primijenili strože zdravstvene i sigurnosne standarde. Također, imaju veće povjerenje u tvrtke s kojima su već prije radili ili koristili njihove usluge. Dakle, lojalnost prema turističkim tvrtkama ove godine će biti izuzetno izraženi i na cijeni.

Povećanje sigurnosti kupaca novim tehnologijama trend je koji će se primjenjivati u ovoj godini. Nedavno popisno istraživanje pokazalo je da više od 80% putnika vjeruje kako će im tehnologija povećati samopouzdanje za putovanja u sljedećih 12 mjeseci. Među najiščekivanijim tehnologijama su beskontaktno plaćanje, ali i mobilne aplikacije koje će usput pružati obavijesti i upozorenja, na primjer u slučaju lokaliziranih epidemija ili promjena vladinih direktiva.

Prošla godina bila je vrlo složena za putničke agencije, a pandemija je u svijetu pokazala njihovu ključnu ulogu. Turistički stručnjaci iz putničkih agencija ove godine bi mogli privući veći broj novih kupaca, želeći se osloniti na svoju stručnost za dobivanje boljih savjeta, boljih ponuda, pouzdanih informacija o zdravstvenim i sigurnosnim standardima, a prije svega prilagođene pomoći u slučaju prekida, otkazivanja ili odgode putovanja. Važnost i uloga putničkih agencija ove godine bi se mogla posebno isticati i tražiti

Foto/Izvor: Amadeus

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN