Novi sadržaji koji nisu samo temeljeni na gastronomiji i vinima, već uključuju i doživljaj kao dobitna kombinacija

Spoj štrukli, lokalnih vina, burgera, kestenja i kino na otvorenom – sve je to i mnogo više, bilo na početku odlične destinacijske kampanje tj. serije događanja u sklopu projekta...

Spoj štrukli, lokalnih vina, burgera, kestenja i kino na otvorenom – sve je to i mnogo više, bilo na početku odlične destinacijske kampanje tj. serije događanja u sklopu projekta TZ Zagrebačke županije – Via VINO.

Tako je sinoć, 15. listopada održan prvi dio događanja ili Via KINO, fenomenlano iskustvo kina u vinogradu na kojem se gledao nastavak Jamesa Bonda „No Time to Die“ uz lokalna vina i poznati portugizac koji se odlično spaja s ovosezonskim kestenima. A sve se održalo na otvorenom tj. u vinogradu u sklopu Vinogradarske kuće Braje na Plešivici.

Manifestacija traje od 15. listopada do 15. studenog, a po prvi puta okuplja vinske, gastronomske i kulturne sadržaje širom Zagrebačke županije. Vinarije u okolici Zagreba u tom će razdoblju širom otvoriti svoja vrata, uz niz kvalitetnih dodatnih sadržaja poput projekcije filma u vinogradu, koncerata te izložbi okruženima već većini poznatim ljepotama samoborskog, plešivičkog, zelinskog i moslavačkog krajolika.

Novi sadržaji koji nisu samo temeljeni na gastronomiji i vinima, već uključuju i doživljaj kao dobitna kombinacija.

Izuzetno smo zadovoljni ostvarenjem ovog projekta. Ovo je ono čemu težimo – novi sadržaji koji nisu samo temeljeni na gastronomiji i vinima, već uključuju i doživljaj. Ovakva manifestacija predvođena blockbuster filmom zaslužuje biti na Plešivici koja je već odavno trebala postati destinacija za ovakve promocije. Ovo je budućnost. Spajanje turizma, vinarstva i kulture uz vrhunski doživljaj privlači sve generacije, a pogotovo mlade koji traže nešto drugačije: doživjeti okolinu i  sljubiti se s ovim krajem, kazao je vinar Robert Braje.

Filmsku večer obogatile su gastro poslastice vinogradske kuće Braje koji su pripremili tradicionalni copanjek – plešivičku tenku gibanicu od svježeg kravljeg sira i zelenja, autohtoni slani prhki kolač koji se od davnina priprema u svakom jaskanskom domu.

Direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović naglasila je kako je bio izazov stvoriti novi turistički proizvod. Pokazali smo kako strateškim planiranjem razvijamo kvalitetan turistički proizvod i stvaramo na prvom mjestu motiv dolaska u našu destunaciju. Predstavili smo Jamesa Bonda u vinogradu, postavili zaokruženu priču, stvorili sinergiju nespojivog i dobili inovativni te kvalitetni sadržaj, a to je danas ključ.. Ove manifestacije će se odvijati i dalje. Sada se provode i financiraju kroz fondove Europske unije putem ovog projekta kojim smo nastojali spajati najkvalitetnije u Zagrebačkoj županiji. U ovom kraju vinske Bregovite Hrvatsku nalazi se preko 40 najboljih županijskih i hrvatskih vinara koji imaju mnogo za ponuditi.“

Sljedeća događanja su Via NOTE – Koncert spoja klasične glazbe, violine i violončela uz DJ-a u vinogradu koji će se održati danas 16. listopada u Vinariji Litterarii u Nespešu, 24. listopada spoj kina, tartufa i gina u Velikoj Gorici, a 06. studenog održat će se Via ART u Samoboru.

Lijep primjer kako zaokružiti priču, povezati lokalne proizvode, napraviti kvalitetan sadržaj, dobiti na diferenciji i biti drugačiji, te u konačnici stvoriti toliki važan motiv dolaska, koji generira potrošnju i zaradu partnerima.

Više o cijelom projektu saznajte u prilogu: Via VINO – nova odlična destinacijska kampanja i zaokružen turistički proizvod Zagrebačke županije

Foto: TZ Zagrebačka županija

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN