Novo izdanje “Profili emitivnih tržišta 2018”

S ciljem pružanja podrške u procesu donošenja odluka i strateškog planiranja subjekata javnog i privatnog sektora u turističkom gospodarstvu Hrvatske, HTZ je objavilo nove informacije vezane uz tržišna kretanja...

S ciljem pružanja podrške u procesu donošenja odluka i strateškog planiranja subjekata javnog i privatnog sektora u turističkom gospodarstvu Hrvatske, HTZ je objavilo nove informacije vezane uz tržišna kretanja i trendove, analize postignutih receptivnih rezultata, kao i rezultate ciljanih programa tržišnih istraživanja vezanih uz različite segmente turističkog poslovanja, tj. promidžbene aktivnosti nacionalne turističke organizacije.

Radi se o profilima tržišta Austrije, Belgije, Francuske, Italije, Japana, Južne Koreje, Kine, Mađarske, Nizozemske i Njemačke. Kasnije će se dodati profili i drugih tržišta.

Proučite profile tržišta kako bi što bolje upoznali turiste iz spomenutih zemalja i kako bi što kvalitetnije planirati i oglašavali turističke pakete za određenu ciljnu skupinu turista.

PRILOG: PROFILI EMITIVNIH TRŽIŠTA 2018

Povezane vijesti: