Objavljen priručnik o storytellingu u turizmu

U okviru EUSAIR Facility Point projekta, a temeljem natječaja Ministarstva turizma Republike Hrvatske, Istarska razvojna turistička agencija je završila pripremu tematskog priručnika „issue paper“ za „Priručnik participativnog turizma koji...

U okviru EUSAIR Facility Point projekta, a temeljem natječaja Ministarstva turizma Republike Hrvatske, Istarska razvojna turistička agencija je završila pripremu tematskog priručnika „issue paper“ za „Priručnik participativnog turizma koji povezuje zajednicu i kulturu Storytellingom“

Priručnik se odnosi na ukupno područje EUSAIR-a (Hrvatska, Grčka, Italija, Slovenija, Albanija, Srbija, Crna Gora, BiH), a u cijelosti pruža uvid u modele i preporuke za kreiranje inovativnih participativnih turističkih proizvoda utemeljenih na nematerijalnoj baštini i storytellingu.   

Pripovijedanje priča postoji od davnina. Bio je to, i još uvijek jest, način povezivanja ljudi, stvaranja zajednice i emocija. U današnje su vrijeme ljudi prepoznali moć pripovijedanja koje objedinjava, stvara novu kulturu, kreira proizvode, marketinški je alat i važno komunikacijsko sredstvo. Tako i u turizmu pripovijedanje omogućava razvoj marketinga i menadžmenta turističkih destinacija, proizvoda, atrakcija i uključivanje pružatelja usluga. 

Upravo je s tom vizijom nastalo ovo djelo koje se sastoji od poglavlja koja obuhvaćaju storytelling i participativni turizam općenito, koje pruža usporedbu sa sličnim modelima u zemljama EUSAIR-a te objašnjava što je storytelling kroz prizmu Istra Inspirita.  

Priručnik opsežno opisuje početke i razvoj Istra Inspirita kao kulturno turističkih proizvoda te navodi prednosti i nedostatke određenih modela, način njihove promidžbe i financiranja, uključivanje lokalne zajednice i svih njezinih dionika u projekte, s posebnim naglaskom na metodologiju kojom se postiže krajnji cilj – izvedba storytelling ture (na primjeru Casanova tour u Vrsaru) ili doživljaja (na primjeru Legende o trnoplesarima). Tijekom devet godina Istra Inspirita vidljiv je razvoj proizvoda, poslovanja, glumačkih, redateljskih, scenografskih i inih sposobnosti koje pridonose uspjehu. 

Upravo je uspjeh projekta Istra Inspirit kojeg je pokrenula Istarska županija, a koji se provodi unutar Istarske razvojne turističke agencije, doveo do stvaranja Priručnika u cilju educiranja i usmjeravanja ostalih zemalja članica EUSAIR-a (i šire) o stvaranju storytelling doživljajnih iskustava po modelu Istre/Hrvatske. 

Pričuvnik se nalazi u prilogu, svakako preporučujem da ga pročitate.

PRILOG: Priručnik participativnog turizma koji povezuje zajednicu i kulturu Storytellingom

POVEZANE VIJESTI: Storytelling u turizmu

STORYTELLING U TURIZMU: PRODAJ MI PRIČU, A NE PROIZVOD

KAKO PRODATI ONLINE ULAZNICE KROZ SAMO DVIJE REČENICE? NARAVNO, KROZ STORYTELLING I ODLIČAN COPY

KAKO EMOCIJE I DOŽIVLJAJI PRODAJU TURIZAM POKAZAO JE SAS SA STORYTELLING KONCEPTOM #WEARETRAVELERS

KAKO PRODATI PRIČU I POTAKNUTI PUTOVANJA VLAKOM? FRANCUSKA NACIONALNA ŽELJENICA ZNA PRAVU FORMULU

ODLIČNOM KAMPANJOM “MATESONG” AUSTRALIJA CILJA PRIVUĆI BRITANSKE TURISTE

Povezane vijesti: