Od početka godine Infinity Luxury je preko komunikacije na Linkedinu otvorio preko 15 stranih tržišta

Već smo pisali o domaćoj proizvođaču dizajnerskih “skulptura”, čija je jedan od primarnih funkcija luksuzni vanjski tuš, a koji su od ove godine otvorili vrata globalnom tržištu. I to...

Već smo pisali o domaćoj proizvođaču dizajnerskih “skulptura”, čija je jedan od primarnih funkcija luksuzni vanjski tuš, a koji su od ove godine otvorili vrata globalnom tržištu. I to najviše zahvaljujući komunikaciju na poslovnom društvenom mreži – LinkedInu.

Namjerno sam naglasio skulpture, jer upravo je tu bila i još uvijek je najteža zadaća u pozicioniranju brenda Infinity Luxury. Zadaća koju korak po korak uspješno grade Stefano Ladavac, direktor tvrtke Infinity Luxury i njegov tim.

/ / / Infinity Luxury: od “garažnog prototipa” do luksuznog proizvoda

/ / / Nakon Australije, Infinity Luxury od danas i na francuskom i skandinavskom tržištu

Proizvodi tvrtke Infinity Luxury namijenjeni su prvenstveno za hotele, luksuzne kuće za odmor s bazenima, kampove, aquaparkove i resorte. Zanimljiv poslovni model se bazira na b2b komunikaciji, i to ne prema vlasnicima ili masovnom tržištu, nego prema arhitektima i distributerima. Što je odličan primjer diferencijacije na tržištu te brendiranja proizvoda van kategorije klasičnih vanjskih tuševa.

Nedavno su u Infinity Luxury potpisali suradnju s kompanijom Glowbal NZ za zastupanje i prodaju svojih proizvoda na tržištu Novog Zelanda, Australije, Indije, pacifičkih otoka i jugoistočne Azije, kao i ugovor o suradnju s tvrtkom Alu Floors koja će prodavati premium hrvatski proizvod na tržištu Francuske, Švedske, Norveške, Finske i Danske.

Samo mjesec dana kasnije, otvorila su se i nova tržišta. Tako je Infinity Luxury trenutno dostupan na tržištima Izraela, Novog Zelanda, Skandinavije, Španjolske, Portugala, Švicarske, Poljske, Dubaija, Austrije, Kine, Gruzije, Srbije, Češke, Francuske, Italije, a uskoro se očekuje i otvaranje tržišta Slovačke.

Kako ističe Stefano Ladavac, direktor tvrtke Infinity Luxury, uspjeh probijanja na strana tržišta mogu zahvaliti isključivo komunikaciji i marketingu na Linkedinu te odličnom timu koji je vodi komunikaciju. Uspjeh je time veći što je otvaranje prema stranim tržištima počelo od ove godine, te do danas ili u tri mjeseca su otvorili suradnje na preko 15 tržišta. Više nego impresivno!

Najiskrenije, za uspjeh je najviše zaslužena naša komunikacija i marketing na LinkedInu. Angela i Matej su odradili tu velik dio posla, a što to konkretno znači, najbolje govori činjenica da smo putem Linkedina ostvarili 90% kontakta. Kako ove godine nije bilo sajmova, konferencija niti “face to face” komunikacije, fokus smo stavili na Linkedin, a koji se pokazao kao pun pogodak” ističe Ladavac.

Na pitanje kako su komunicirali na LinkedInu, Ladavac govori kako su komunicirali da su u potrazi za distributerima te direktnim javljanjem decision makerima i kompanijama s kojima smo htjeli suradnju. “Nije bilo nikakve posebne strategije, napravili smo detaljnu listu s kim želimo raditi i prema kome želimo komunicirati s ciljem da dobijemo priliku da nas poslušaju i da im zapravo pokažemo tko smo, što radimo i zašto to toliko volimo“, istaknuo je Ladavac.

Nije bilo nikakve posebne strategije, napravili smo detaljnu listu s kim želimo raditi i prema kome želimo komunicirati s ciljem da dobijemo priliku da nas poslušaju i da im zapravo pokažemo tko smo, što radimo i zašto to toliko volimo.”

Stefano Ladavac: Nije fokus na cijeni, nego na proizvodu koji je skulptura

Kao što sam gore spomenuto, poslovni model se bazira na komunikaciji prema arhitektima i pozicionirati se kao “must have” premium proizvod u eksterijeru.

Sada nakon dosta vremena smo izbacili novu web stranicu koja je počela generirati odličan promet, a trenutno na stranici razvijamo podstranicu s komunikacijom samo za arhitekte. Najbitnija je edukacija arhitekta i otvorena komunikacija, da imamo proizvod koji nije samo tuš i proizvod koji dolazi na kraju projekta. Nego da imamo proizvod koji se uklapa u cijelu viziju arhitekta na samom početku planiranja projekta, da on postane dio projekta, a kada se završi da postane vječna skupltura u eksterijeru. I to je izazov koji kroz marketing i brend želimo prikazati”, govori Ladavac.

Upravo je tu ključna komunikacija prema arhitektima, da u fazi planiranja imaju na umu proizvode Infinity Luxurya, da postanu dio njihovog ukupnog dizajna i potpisa. Što je jedna od glavnih valuta arhitekata – ukupni dizajn i vizija uređenja.

Usredočeni smo prema komunikaciji prema arhitektima, kao i edukaciji prema distributerima. Pripremamo razne materijale ciljano za njih. Važno nam je da naš proizvod arhitekti percipiraju kao skulpturu u njihovom ukupnom dizajnu, jer na kraju krajeva cijeli dizan uređenja je njihova skulptura s osobnim potpisom. Nije lako dobiti priliku da te neko čuje i da mu objasniš svoju priču. Glavni izazov je što se na nas gleda kao tvrtku koja proizvodi vanjski tuš, i tu jasno želimo napraviti diferencijaciju brenda i naše tvrtke. Pokušavamo naći strategiju da odmah u početku razgovora naš proizvod drugačije prezentiramo tj. da je tuš samo jedan feature našeg proizvoda. Inače, svaki naš proizvod je 80% ručni rad, a samo 20% proizvodnog procesa obavlja se preko stroja”, govori Ladavac te dodaje kako upravo ručni rad daje unikatnost i mogućnost personalizacije.

Ladavac ističe i kako je prošli mjesec prodao udio tvrtke tj. kako su dva poduzetnika ušli u manji dio vlasništva. Za prodaju se odlučio zbog iskustva i know how-a kojeg oni imaju, te da se kvalitetnije posloži cijela priča oko globalnih partnera i prodaje. Za napraviti velike stvari treba tim, rijetko kada je dovoljan pojedinac.

Mi smo spremni trenutno proizvoditi 50 proizvoda mjesečno, to je brojka iza koje sigurno stojim i koju možemo isporučiti. Trenutno je najveći fokus da svi partneri krenu u prodajni proces. Naravno, svjestan sam kako se radi o mjesecima ili minimalno godinu dana da se napravi brending na njihovom tržištu i da se pokrene prodaja. Prema trenutnim reakcijama i razgovorima sa stranim partnerima, postoji velika mogućnost da se ove godine krene s ozbiljnim izvozom”, navodi Ladovac te dodaje kako planira da će završiti ovu godinu s 15-20 proizvedenih proizvoda na mjesečnoj bazi te kako s obzirom koliko je veliko tržište postoji mogućnost da bude i više.

Volio bi da kontinuiramo rastemo, a već se ove godine osjeti velika razlika u prodaji za što je svakako zaslužna komunikacija na Linkedinu, brendiranje kako nije fokus na cijeni, nego na skulpturi u eksterijeru te komunikacija direktno prema arhitektima” zaključuje Ladavac.

Odlična priča o uspjehu, poslovnom modelu, ciljanom i strateškom razvoju, brendiranju i komunikaciji te u konačnici ukupnom poduzetničkom mindsetu kako je posložena cijela priča razvoja.

Pomno pratimo danji razvoj i čekamo prvi “šleper” spreman za izvoz.

Foto: Infinity Luxury

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN