Odlična kampanja i narativ: Lika je lik

Da Vam ispričam jednu turističku priču i legendu. “Bile dvije sestre, dvije kneginje. Obadvjema je pripadala zemlja, koja se zove Lika i Krbava. Tu su one zemlju dobile po...

Da Vam ispričam jednu turističku priču i legendu.

“Bile dvije sestre, dvije kneginje. Obadvjema je pripadala zemlja, koja se zove Lika i Krbava. Tu su one zemlju dobile po očevoj smrti. Jedna je sestra Karolina, dobila Krbavu i po njoj se prozvao taj kraj. Druga sestra je dobila današnju Liku. Ta je kneginja bila boležljiva pa je  putovala okolo tražeći lijeka. Ožedni i napije se vode kod Ribnika. Bol okrene na bolje. Ona je vidjela, da joj ta voda dobro čini, da je upravo liči ( liječi). Ta je voda postala za nju „lik“ ( lijek), pa je zato prozva „Lika“, a od vode dobi cijeli kraj ime Lika“.

prema legendi, izvor : Danica 1992, Autor teksta Ante Rukavina).

Vau koja priča, mene je osobno fascinirala da je Lika dobila ime po lijeku ili lik-u. Fenomenalna poveznica s prirodom, domaćom i organskom hranom, održivim razvojem i naravno aktivnim turizmom.

Upravo sa sloganom „Lika je lik“, pokrenuta je kampanja od strane Turistička zajednica općine Plitvička Jezera i Turistička zajednica grada Gospića ( op.a. sinergija )

Kampanja je usmjerena na predstavljanje ključnih turističkih atributa poput prekrasne prirode i bogate outdoor ponude, te poziv svima da posjete za vikend Liku.

Pogledajte kratki i efekti video s odličnim narativom, kao najavom kampanje – Lika je lik.

Kampanja je trenutno namijenjena domaćem tržištu, a šaljemo poruku i važnost boravka u prirodi, poruku da gostima nudimo sigurnost i privatnost, ističe Maja Strilić, direktorica TZG Gospića te dodaje:

“Obiteljski smještaj, kampovi, manji obiteljski hoteli ove godine imaju veliku priliku. Gosti će sigurno tražiti mjesta s manje ljudi i s privatnim sadržajima, mjesta gdje imaju potpuni mir i privatnost gdje Lika ima veliku prednost i odgovara trenutnim uvjetima na tržištu.  Upravo zato moramo poslušati tržište, ponuditi sigurnost, privatnost, brigu, nezagađeni zrak, čistu prirodu, vodu, aktivnosti u prirodi, a turisti će tražiti individualni transport, individualni smještaj i individualne aktivnosti

Kampanja je odlično pogođena, jer upravo je ovo velika prilika za ruralni i kontinentalni turizam. A velika potražnja će biti upravo za vikend putovanjima. Upravo je Lika prostorno najveća županija u HR, s najmanje stanovnika, što je u ovom slučaju pretvoreno u prednost.

Za ovaj komunikacijski koncept pripremljen je gore spomeuti video materijal, kao i digitalna brošura. Kampanja će se najviše voditi putem društvenih medija, u planu je promocija u većim gradovima kao što su Zagreb, Split i Rijeka. Druga faza će biti komunikacija prema stranim tržištima koja će uslijediti odmah nakon otvaranja granica.

Svakako moramo napomenuti da će Strategija na kojoj smo radili unaprijediti provedbu održivog i odgovornog turizma, prijelaz na kružno gospodarstvo i koordinirano djelovanje. Uključene su turističke agencije, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, postignut je dogovor sa lokalnim OPG-ima koji će svoju ponudu domaćih i svježih proizvoda dostavljati gostima u njihov trenutni smještaj. Mi smo ostali pozitivni i nećemo odustati od naše namjere  da zajedničkim radom, koordiniranim djelovanjem  predstavimo i promoviramo našu destinaciju  i ponudimo  najvrjednije i ono najbolje što imamo.” zaključuje Strinić.

Lika je svakako prava održiva turistička ljepotica puna života, a uz jake adute kao što su NP Sjeverni Velebit, No Paklenica, Pag, Nikolu Teslu, Gacka, rijeke i jezera… Naravno tu su i NP Plitvička jezera koja privlače masu, a imperativ je dio turista disperzirati po cijeloj Lici, kako bi se produžio broj dana boravak turista u Lici, te sasvim sigurno zaokružio odličan vikend, dapače i tjedan, pun aktivnosti i doživljaja.

Bravo za TZG Gospić I TZO Plitvička jezera, na odličnoj kampanji i proaktivnosti. Kao što sam naglasio, sada je prilika za pozicioniranje i brendiranje, jer će biti velika potražnja za takvim sadržajem.

Povezane vijesti: