Održana koordinacija Klastera Središnja Hrvatska s ciljem što kvalitetnije promocije turističkih proizvoda ovog djela Hrvatske

U Ivanić-Gradu, u kongresnim prostorijama SB Naftalan, održana je prva ovogodišnja koordinacija Klastera Središnja Hrvatska koji okuplja turističke zajednice sedam kontinentalnih županija s ciljem bolje turističke promocije središnjeg dijela Lijepe naše kao i zajedničkog nastupa na...

U Ivanić-Gradu, u kongresnim prostorijama SB Naftalan, održana je prva ovogodišnja koordinacija Klastera Središnja Hrvatska koji okuplja turističke zajednice sedam kontinentalnih županija s ciljem bolje turističke promocije središnjeg dijela Lijepe naše kao i zajedničkog nastupa na tržištu kroz brendiranje i promociju svih turističkih proizvoda ovog djela Hrvatske.

Usvojen je plan aktivnosti Klastera Središnja Hrvatska za tekuću godinu, među kojima su  predstavljene  mogućnosti virtualne prezentacije na stranim tržištima – Virtual Croatian Get2Gether 2021. U planu aktivnosti za 2021. godinu je izrada zajedničke web platforme, kao i priprema kampanja na svim medijima, s naglaskom na društvene mreže i digitalne formate te zajedničkog nastupa na tržištu kroz brendiranje i promociju svih turističkih proizvoda Središnje Hrvatske.

Autentičnost, ali prije svega sigurnost te priroda, ključni trendovi u turizmu. Kroz naglasak na navedene sadržaje i prije svega našim zajedničkim nastupom te promotivnim aktivnostima sve naše županije dobivaju dodatno na vidljivosti i promociji turističkih sadržaja, kojih u središnjoj Hrvatskoj ne nedostaje. Sigurno kako ćemo zajedno do cilja stići puno brže,“ naglasila je Ivana Alilović direktorica TZ Zagrebačke županije koja je novi koordinator klastera Središnje Hrvatske.

Klaster koji čine Zagrebačka, Međimurska, Varaždinska, Krapinsko zagorska, Bjelovarsko bilogorska, Sisačko moslavačka i Koprivničko križevačka županija, u planu ima promotivne aktivnosti na stranim tržištima, a cilj je turiste koji tradicionalno odlaze prema moru zadržati nekoliko dana u središnjoj Hrvatskoj.

Kreiranje i administriranje zajedničkih službenih stranica društvenih mreža uz korištenje zajedničkih tagova kao i sadržaja sa web platforme klastera uz naglasak na kvalitetne turističke proizvode, kojima obiluju sve županije koje su uključene u klaster, je prioritet za ovu godinu. Zajedničkim nastupom i promotivnim aktivnostima ove županije dobivaju dodatno na vidljivosti i promociji svojih turističkih sadržaja kojih u središnjoj Hrvatskoj ne nedostaje. Mogućnosti su velike, potencijal je značajan i svi sudionici klastera trebaju ga iskoristiti.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN