Okusi Zagreba u avionu: Croatia Airlines širi nacionalni projekt promocije hrvatskih regija

Croatia Airlines i Turistička zajednica grada Zagreba nastavljaju dugogodišnju i uspješnu suradnju kroz zajedničke promotivne aktivnosti usmjerene na...

Autor:  HrTurizam.hr

2. prosinca 2025.

Croatia Airlines i Turistička zajednica grada Zagreba nastavljaju dugogodišnju i uspješnu suradnju kroz zajedničke promotivne aktivnosti usmjerene na snažnu promociju zagrebačkog Adventa, koji se održava od 29. studenoga 2025. do 7. siječnja 2026. godine.

Novost ove godine je uključivanje Zagreba u projekt "Okusi". Tako od 1. prosinca 2025. do 31. ožujka 2026. hrvatski nacionalni avioprijevoznik uvodi posebnu gastronomsku ponudu Okusi Zagreba, namijenjenu putnicima na međunarodnim i domaćim letovima:

  • Međunarodni letovi dulji od jednog sata (poslovni razred):
    veliki snack box Zagrebački zalogaj sa suhom pečenicom, krekerima s bučom, umakom od hrena s jabukom, keksom od oraha i tradicionalnom orahnjačom
  • Domaći i međunarodni letovi kraći od jednog sata (poslovni razred):
    mali snack box Zagrebački zalogaj sa suhom pečenicom, krekerima s bučom i keksom od oraha
  • Međunarodni letovi dulji od jednog sata (ekonomski razred):
    krekeri s bučom

Koncept Okusi Zagreba oslanja se na prepoznatljive elemente kontinentalne kuhinje i predstavlja spoj tradicije i modernih gastronomskih trendova, čime se putnicima omogućuje autentičan uvid u kulinarsku baštinu hrvatske metropole.

Projekt "Okusi" - odlična ideja “okusa regija" u avionu

Tzgz

Riječ je o nastavku projekta „Okusi" kojim Croatia Airlines daje dodatni promocijski aspekt nešeg turizma, u sklopu kojeg je hrvatski avioprijevoznik posljednjih godina predstavio gastronomske priče različitih regija: od Kvarnera, Splitsko-dalmatinske županije, Osječko-baranjske županije, a sada i grada Zagreba. 

Kroz snack box  putnicima se prezentiraju autentični lokalni proizvodi i kulinarski identitet svakog kraja, čime Croatia Airlines postaje važan promotivni kanal domaće gastronomije i regionalnih brendova.

Kada se u avionu nađe: namaz od čvaraka, arancini, smokvenjak ili , to je izravna promocija lokalnih proizvođača prema međunarodnim gostima. Iako možda na prvu simboličan, projekt ima snažan strateški učinak jer avion je prva ulazna točka u Hrvatsku, a gastronomski proizvodi su jedan od najbržih načina da putnik osjeti identitet destinacije. 

/// Gastronomska promocija hrvatskih regija: Okusi Kvarnera u zrakoplovima Croatia Airlinesa

/// Dalmatinska marenda na letovima Croatia Airlinesa

/// Slavonski zalogaj u zrakoplovima Croatia Airlinesa

Povezanost Zagreba tijekom zimskog reda letenja

Tijekom zimskog reda letenja, do kraja ožujka 2026., Croatia Airlines povezuje Zagreb sa šesnaest međunarodnih odredišta: Amsterdamom, Barcelonom, Bečom, Berlinom, Bruxellesom, Frankfurtom, Kopenhagenom, Londonom Heathrow, Mostarom, Münchenom, Parizom, Rimom (via Split), Sarajevom, Skopjem, Stockholmom i Zürichom.

Predsjednik Uprave Croatia Airlinesa Jasmin Bajić podsjetio je da članstvo u zrakoplovnom savezu Star Allianceu i suradnja s brojnim partnerima omogućuju povezanost Zagreba s više od 300 inozemnih odredišta, dok se u domaćem prometu hrvatska metropola izravno povezuje sa Splitom, Dubrovnikom, Pulom i Zadrom.

"Zahvaljujući najvećoj obnovi flote u povijesti hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika, Croatia Airlines dodatno je unaprijedio udobnost putnika, modernizirao prometnu infrastrukturu te osnažio cjelogodišnju povezanost Hrvatske i Zagreba kao turističke destinacije. To se osobito očituje tijekom adventskog razdoblja, kada grad bilježi pojačani interes domaćih i stranih putnika." istaknuo je Bajić.

Direktorica Turističke zajednice grada Zagreba, Martina Bienenfeld, izjavila je kako nastavlju uspješnu suradnju s Croatia Airlinesom u promociji zagrebačkog Adventa, razdoblja koje za Grad Zagreb donosi pojačan interes domaćih i inozemnih gostiju. "Koncept Okusi Zagreba predstavlja kvalitetan način interpretacije naše gastronomske baštine te putnicima pruža autentičan doživljaj Zagreba već tijekom leta. Veseli nas što, i kroz ovu suradnju, doprinosimo ukupnom blagdanskom doživljaju po kojem je Zagreb prepoznat." zaključila je Bienenfeld.

Autor:  HrTurizam.hr

2. prosinca 2025.