Kako prodati online ulaznice kroz samo dvije rečenice? Naravno, kroz storytelling i odličan copy

Jučer je donošen novi Pravilnik o zaštiti i očuvanju NP Krka, kojem je primarni cilj očuvanje i zaštita prirodnih resursa i bogatstvo bioraznolikosti. Upravo ta vijest, podsjetila me je...

Jučer je donošen novi Pravilnik o zaštiti i očuvanju NP Krka, kojem je primarni cilj očuvanje i zaštita prirodnih resursa i bogatstvo bioraznolikosti.

Upravo ta vijest, podsjetila me je na odličan video i narativ kojim je NP Krka promovira online kupnju karata.

Video je star par godina, točnije iz 2017 godine, no kako često prenosimo pozitivne globalne primjere storytellinga, svakako se dobro podsjetiti i pokazati i domaće primjere koji spadaju svakako u rang s istima.

Video donosi kratki, jasna, jednostavan i izuzetno efektan narativ ili svedeno na zajednički nazivnik – genijalno.

Umijeće kreativnog pisanja  i storytelling

Danas živimo u vremenu jednog apsurda, u kojem nikad lakše nije bilo poslati svoju poruku, zahvaljujući društvenim mrežama i internetu, no isto tako nikada nije bilo teže doći, kao i zadržati, pažnju čitatelja i generirati prodaju. 

Jednostavno prevelik je šum u komunikaciji.

Da bi dobili pažnju potrošača i ispričali priču, kampanje moraju biti drugačije, inovativne, kreativne te ono najvažnije moraju pričati priču. Glavni sastojak moraju biti emocije, doživljaj i zanimljiv narativ, a upravo storytelling igra glavnu ulogu, u kojem je mantra – prodaj mi priču, a ne proizvod. 

Kako privući pažnju? Kako iskočiti iz mase? Kako dobiti i zadržati pažnju korisnika? Kako da gledatelj ne stisne skip pri prikazivanju oglasa na YouTube kanalu? Kako napisati naslov na koji će vam kliknuti? – samo su neka pitanja koje svi težimo.

Najteže je poslati jasnu poruku u što kraćoj formi – to je umijeće copywritera ili kreativnog pisanja. Ili par rečenica teksta složiti u par riječi, a da sve kažeš. Za to su zaduženi copywriteri. I zato je storytelling koncept danas više nego ikada izuzetno važan, a neizostavni dio te priče je odličan copy ili umijeće kreativnog pisanja.

Inače, NP Krka je prva u Hrvatskoj još 2017. godine uvela brojače i ograničila broj posjetitelja na 10.000 istovremeno, kao i on line rezervaciju i prodaju ulaznica. Inače, svake godine preko milijun stranih i domaćih turista posjeti NP Krku.

P.S. Za one koji žele saznati više o umijeću kreativnog pisanja poslušajte najbolji podcast na našim prostorima Surove strasti ( moja dnevna doza inspiracije i poslovnog mentorstva ) , gdje su svoja glasna razmišljanja o umijeću kreativnog pisanja podijelila dva najistaknutija copywritera s naših prostora, Nenad Vukušić i Nebojša Grbačić


Povezane vijesti: