Otkrijte recept uspjeha Milenij hotela iz Opatije

Festival čokolade, Milenij hoteli

U Opatiji nedavno je otkrivena najbolje čuvana slatka tajna u Hrvatskoj. U sklopu festivala čokolade u čokolarnici Milenij hotela, koji su i organizatori manifestacije, javnosti je predstavljen poznati simbol Opatije „Djevojka s galebom“ ali malo u drugačijem obliku – u formi čokoladne skulpture. Osim čokoladne skulpture cijeli program je upotpunjen bogatim i zanimljiv sadržajem od tango koncerata, predstave za djecu i raznih radionica te degustacije slatkih delicija u Choco baru koji se nalazi u sklopu hotela.

Kada organizirate manifestaciju svake godine morate imati neki Wow efekt i uvoditi novi sadržaj kako manifestacija ne bi došla u fazu stagnacije ili pada. Koliko ozbiljno u Milenij hotelima shvaćaju činjenicu kako je kvalitetan sadržaj bitan dokaz je i ekskluzivan sadržaj koji su organizirali tijekom Choco festivala samo za svoje goste.  Glavni wow efekt ove godine je svakako bila već spomenuta čokoladna tajna tj. čokoladna skulptura „Djevojke s galebom“ koju je izradio poznati talijanski Choco kipar Antonio Licitar. Također, organizirana je i posebna vinska večera na kojoj su uz poznatog španjolskog enologa i sommeliera Ruben Jimenez Herviasa prezentirana tri vrhunska vina. Bitno je za naglasiti kako je ekskluzivni sadržaj organiziran samo za goste hotela, što je još jedan motiv za goste i dolazak na Čokoladni festival.

Grad Opatija, Festival čokolade 2015, Milenij hoteli

A kako organizacija čokoladnog festivala izgleda s druge strane iz pozicije organizatora pojasnio nam je Ivan Sarajlić, voditelj korporativnih komunikacija Milenij hotela koji ističe kako je posjećenost festivala iz godine u godinu sve veća te kako je tijekom čokoladnog festivala hotel bio skoro bez slobodne soba što je i primaran cilj. „Tijekom Festivala čokolade hoteli su bili jako dobro popunjeni, gotovo bez slobodne sobe, a imali smo i nekoliko većih grupa koje su ciljano došle isključivo zbog festivala te su za njih organizirani razni čokoladni programi, degustacije, prezentacije, čoko masaže i ostalo“ ističe Ivan Sarajlić

Koliko ovakvi festivali pridonose ukupnom imidžu hotela kao destinacije govori i podatak kako u europskim gradovima posjećenost sličnih festivala privuče više od pola milijuna gostiju „ Festival čokolade vrlo je atraktivna i zanimljiva priča te smatramo da ga čitava destinacija treba razvijati u smjeru da postane jednim od najprepoznatljivijih u ovom dijelu Europe. Uzor nam može biti festival čokolade u Perugi, koji je najveći u Europi i tijekom kojega u tjedan dana održavanja grad posjeti više od pola milijuna gostiju“ izjavio je Ivan Sarajlić s kojim se apsolutno slažem kako je veliki potencijal upravo u specijaliziranim festivalima kao što je festival čokolade i drugi.

Inače, Milenij hoteli sve programe koji se održavaju u njihovim hotelima financiraju iz vlastitih budžeta što je više nego pohvalno, ali isto tako sigurno kako postoji prostor za ulazak i drugih interesno povezanih sponzora s ciljem pričanja još bolje i kvalitetnije priče, kao i smanjenje troškova organizacije od strane Milenij hoteli. Paleta odličnih priča i festivala u organizaciji Milenij hotela je svakako impresivna, a siguran sam kako ćete i sami prepoznati bar jedan od njih „Tijekom godine organiziramo razne festivale te mogu izdvojiti naš prošloljetni projekt ‘Summer Gala Concerts’ koji se održao na terasi hotela Milenij. Jacques Houdek bio je domaćin tijekom sedam gala koncerata i ugostio vrhunska glazbena imena kao npr. Tereza Kesovija, Marko Tolja, Renata Sabljak, Vanda Winter, The Voice tim, Antun Stašić, Ivana Kindl i Davor Pekota. Svakako možemo istaknuti i naš najveći ljetni event koji se održao na trgu hotela Royal – Great Gatsby Night – a koji je cijeli taj prostor pretvorio u mjesto razuzdanih zabava ‘ludih’ dvadesetih prošlog stoljeća. Također ističem i druge programe kao što su Christmas Tree Lighting, Film, Food & Music večeri, Stand Up Comedy večeri, radionice izrade domaćih slastica, radionice pripreme sirove hrane, vinske škole i druge „ ponosno ističe Ivan Sarajlić te ono što je najbitnije da su se gosti odlično proveli i pozitivno reagirali. Stvorili su buzz, odradili odličan posao, gosti su oduševljeni, hotel pun i stvarno nema razloga da upravo takvi programi ne postanu tradicija.

Pomoću Mediatoolkit alata istražili smo koliko je bio medijski doseg festivala te je festival samo na web portalima spomenut 58 puta, a na pet najčitanijih izvora vijest je ostvarila doseg od preko 40.000 pregleda.

2015-12-18_132050

Izvor: www.mediatoolkit.com

Također iz podataka je vidljivo kako je vijest o festivalu imala najveći doseg preko web portala od 63 posto, dok je preko društvenih mreža najzastupljeniji bio Facebook sa udiom od 26 posto i Twitter od 11 posto. Priloženi podaci prikazuju samo izvor, a u dubljoj analizi je očito kako su upravo preko društvenih mreža, gdje se priča o festivalu može širiti i pričati na razne načine kao i postići viralnost, u Milenij hotelima ove godine „zakazali“. Čokoladni festival je odlična priča za pričanje i interakciju s potencijalnim gostima preko društvenih mreža, a samu priču možemo ispričati na tisuću načina. Svakako kako je digitalni marketing u današnje vrijeme jako bitan , ako ne i presudan, pogotovo ako pričamo o potencijalnim stranim gostima. Potencijal za rast svakako ima, a posebno kroz ulaganje u digitalni marketing kao i komunikaciju na društvenim mrežama.

2015-12-18_135426

od organizacije manifestacija, pogotovo kod posebnih i kompliciranih elemenata, potrebno je angažirati profesionalce kako ne bi došlo do neželjenih propusta koji Vas mogu skupo koštati, naravno ako nemate stručan kadar unutar kuče. U ovom konkretnom slučaju za glavni Woe efekt i zvijezdu festivala čokolade kod izrade čokoladne „ Djevojke s galebom“ Milenij hoteli surađivali su s najboljima i ništa nisu prepustili slučaju „ Naša grupacija surađuje s najboljim i najpoznatijim talijanskim školama za čokolatijere te smo u suradnji s njima povodom ovogodišnjeg Festivala čokolade odlučili u naš Milenij Choco Svijet dovesti jednoga od predavača-asistenta koji radi kao prezenter na velikim svjetskim izložbama, a prije nekoliko mjeseci je na EXPO-u oduševio svojom čokoladnom skulpturom. Isti efekt postigao je i izradom čokoladne djevojke s galebom“ ističu iz Milenij hotela, a kao najkompleksniji dio izrade čokoladne skulpture bila je ruka na kojoj je galeb.

Organizacija festivala i manifestacija u angažmanu hotelijera nije priroda, no svaka kako je u današnje vrijeme upravo to alat koji produžuje sezonu i puni hotel u pod i posezoni. Ono najbitnije ili „proof of concept“ svodi se u konačnici ukupnom posjećenosti samog festivala i popunjenost hotela, a ti parametri su u ovom slučaju na strani Milenij hotela „ Prema podacima turističke zajednice ove godine je u cijeloj destinaciji ostvareno gotovo 25% više noćenja u odnosu na prošlu godinu. Što se posjećenosti festivala čokolade tiče prema procjenama Opatiju je posjetilo više od 15.000 gostiju, nevezano uz noćenja“ za kraj zaključio je Ivan Sarajlić.

Ako znamo kako prosječna dnevna potrošnja turista prema istraživanju TOMAS Ljeto 2014 iznosi oko 66 EUR tada je kroz tri dana održavanja festivala čokolade u Opatiji ostvaren odličan promet.

Više nego dobar razlog za organizacijom ovakvog ili sličnih festivala, zar ne ?

Vijesti: