Otok Hvar se na sajmu u New Yorku predstavlja kao jedinstvena destinacija

Turističke zajednice otoka Hvara, zajedno s otočnim poslovnim subjektima, sudjeluju na turističkom sajmu New York Travel & Adventures Show

Autor:  HrTurizam.hr

29. siječnja 2024.

Turističke zajednice otoka Hvara, zajedno s otočnim poslovnim subjektima, sudjeluju od 27. do 29. siječnja 2023. na turističkom sajmu New York Travel & Adventures Show.

Hvarski štand su prvog dana sajma, osim brojnih posjetitelja, turističkih agenata i medija, posjetili i Pjer Šimunović, veleposlanik RH u SAD-u, i Nikica Kopačević, generalni konzul RH u SAD.

U suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, hotelom Maslina, tvrtkom Sunčani Hvar i Valamar, osim nastupa na sajmu, turističke zajednice otoka Hvara 25. siječnja organizirale su i poslovnu (B2B) prezentaciju otoka Hvara u restoranu Delmonico's, na kojoj je uz 80 turističkih agenata sudjelovalo i 25 turistički orijentiranih medija (Conde Nast, Travel and Leisure, National Geographic, Forbes).

Turističkim agentima i medijima tijekom prezentacije su se obratili veleposlanik i konzul Republike Hrvatske u SAD-u, direktorica predstavništva HTZ-a u SAD-u Leila Keršić Jurić, gradonačelnik Hvara Rikardo Novak i gradonačelnik Staroga Grada Antonio Škarpa, kao i vlasnica hotela Maslina Maud Truchi te šeik Mubarak Ali Abdulla Hamad Alkhalifa, predstavnik tvrtke Sunčani Hvar. 

Otok je predstavljen i kroz njegove okuse, te su renomirani kuhari Hrvoje Zirojević i Neno Mladenović osmislili dalmatinsku marendu u obliku finger food zalogaja.

Na prezentaciji je održano i nagradno izvlačenje, na kojem su hotelske kuće agentima dodijelile 3 četverodnevna boravka na otoku Hvaru. 

Tzi otoka hvara na sajmu u new yorku 2

Prisutnost na sajmu i vidljivost otoka Hvara na tržištu SAD-a je iznimno bitna budući da je u 2023. otok Hvar posjetilo je 42.943 Amerikanaca s ostvarenih 113.971 noćenja.

U Gradu Hvaru američki državljani su na prvom mjestu po broju dolazaka, odnosno na drugom po broju noćenja u 2023. Potencijal daljnjeg rasta je velik, a tome svjedoči veliki broj sudionika B2B susreta kao i posjetitelja hvarskog štanda na sajmu.

Turističke zajednice otoka Hvara će kroz daljnje sudjelovanje na sajmovima i organiziranje B2B prezentacija promovirati otok kao jedinstvenu destinaciju te pozivaju turističke poslovne subjekte otoka Hvara da se aktivno uključe u zajedničkim promotivnim aktivnostima.

/// Turističke zajednice otoka Hvara predstavile zajedničku brand strategiju

/// Iva Belaj Šantić, TZ Hvar: Zajednička promocija otoka jedna od najbitnijih aktivnosti zajedničke brand strategije

Izvor fotografije: Facebook Light of Hvar

Autor:  HrTurizam.hr

29. siječnja 2024.