Turističke zajednice otoka Hvara krajem rujna ove godine predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video.
Novi slogan “Otkrij, slijedi i budi svjetlo” i nova brand priča pozivaju na njegovo otkrivanje. Autorica novog vizualnog identiteta je nagrađivana art direktorica Maja Bagić Barić. Inspiracija za logotip bila je čipka od agave, jedno od hvarskih dobara upisanih na UNESCO-v popis svjetske nematerijalne baštine.
Više informacija o zajedničkom brendiranju pročitaje na: Turističke zajednice otoka Hvara predstavile zajedničku brand strategiju
Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji je cilj povezivanje gradova i općina kroz zajedničku priču te predstavljanje otoka kao jedinstvene destinacije. A sve je to konkretan rezultat Sporazuma o udruživanju turističkih zajednica s otoka Hvara.
Inače, kada pričamo o turističkom brendiranju, sasvim je logično iz bilo koje perspektive, od promocijske, brendiranja, komunikacije do kvalitetnog sadržaja koji je puno veći u cijeloj regiji ili otoku, nego samo u jednoj destinaciji, da Hrvatska brendira prirodne turističke regije. A pogotovo da otoci budu jedan turistički brend prema tržištu.
Jer otok Hvar je prvi i primarni brend za sve turiste, pogotovo je to očito jer se radi o otoku. Kao i bilo koji otok. Kako ćemo mi posložiti sustav iznutra, da bude što efikasniji i organiziraniji to je za drugu raspravu. No prema tržištu, sasvim prirodno i logično, prema svim pravilima struke, jedan otok mora biti jedan brend.
U razgovoru s Ivom Belaj Šantić, direktoricom Turističke zajednice grada Hvara saznajem širu priču iza zajedničkog brendiranja otoka Hvara.