Park prirode Papuk predstavio novi vizualni identitet „ 100 % Papuk“

Poticanje lokalnog stanovništva na proizvodnju prehrambenih proizvoda i suvenira cilj je novog projekta i vizualnog identiteta Parka prirode Papuk „100% PAPUK“ te slogana „S gore koja pamti more“. Provedbom...

Poticanje lokalnog stanovništva na proizvodnju prehrambenih proizvoda i suvenira cilj je novog projekta i vizualnog identiteta Parka prirode Papuk „100% PAPUK“ te slogana „S gore koja pamti more“.

Provedbom projekta Geopriče UNESCO geoparka Park prirode Papuk  jača svoj turistički kapacitet, a samim time i potencijal lokalnog stanovništva za što bolji plasman vlastitih proizvoda i usluga kroz PP Papuk.

Park se prostire na području dva grada i 5 općina na području Virovitičko-podravske i Požeško-slavonske županije i u narednom razdoblju odradit će se niz sastanaka s predstavnicima JLS-a s ciljem još većeg poticanja lokalnih proizvođača da počnu koristiti  logo koji će im zasigurno pomoći pri plasmanu njihovih proizvoda na tržište. 

Sve ove proizvode, koji budu nosili našu oznaku 100 % Papuk, plasirat ćemo i u svoju suvenirnicu ovdje na Jankovcu, a naravno velike planove imamo i s Interpretacijskim centrom u Slatinskom Drenovcu koji je prijavljen na projekt prekogranične suradnje, a vrijedan je preko 5 milijuna kuna. Ovim putem ih sve pozivam da se odazovu našoj želji da svoje proizvode obilježe našim logom i tako postanu prepoznatljivi te iskoriste benefite koje im logo nudi“ istaknuo je Alen Jurenac, ravnatelj JU PP Papuk.

Promotrili smo prvo tko su naši potrošači i što žele, postoji li konkurencija, što je to što naše buduće potencijalne potrošače motivira na kupovinu zdravih lokalnih proizvoda, a zatim se prišlo osmišljavanju imena, istaknula je Ileana Filić iz tvrtke „Moj balkon“ koja je zaslužna za osmišljavanje logotipa i slogana. “Svrha ovoga brenda je bio alat za suradnju s lokalnom zajednicom, koja jamči proizvode zdrave hrane i sirovinu koja dolazi iz čiste i netaknute prirode. To je bilo ono razlikovno obilježje u odnosu na druge proizvode te čista i netaknuta priroda iz koje dolaze proizvodi  koji  imaju mogućnost da budu obilježeni  brendom „Sto posto Papuk” naglasila je Filić.

Iz Parka prirode naglasili su kako bilježe porast broja posjetitelja za 300% u odnosu na prošlu godinu.

Važno je za naglasiti kako novi vizualni identitet je samo dopuna glavnom vizualnom identitetu PP Papuk, a koji kroz isti identitet i priču spaja 19 nacionalnih parkova i parkova prirode objedinjeno je pod zajednički brend Parkovi Hrvatske. Priča iza vizualnog identiteta Parkova Hrvatske pročitajte u prilogu.

Odličan i nažalost rijedak primjer suradnje s lokalnim stanovništvom i gospodarstvom. Upravo lokalna zajednica gdje djelujemo mora biti dio vaše priče, pogotovo kroz Nacionalne i Parkove prirode. Bez suradnje i komunikacije s lokalnim stanovništvom i gospodarstvom nema održivog razvoja, pogotovo u turizmu koji veže vertikalno i horizontalno razne industrije te gdje mora biti sinergije između svih turističkih djelatnika koji čine jednu zaokruženu priču i ekosustav te turističku destinaciju.

POVEZANA VIJEST:

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN