Izazov: Kako mlađoj populaciji i gaming zajednici promovirati turističku destinaciju te im stvoriti motiv dolaska? Rezultat je logičan i prirodan, zar ne? Kako drugačije nego napraviti igru.
Upravo je to napravio Novi Zeland.
Novi Zeland je u novoj kampanji “Play NZ” pozvao je turiste da upoznaju i istraže neke od najvećih atrakcija Novog Zelanda i to na jedan totalno drugačiji...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium