Podcast SEZONA2021: Romeo Draghicchio direktor predstavništva HTZ-a iz Njemačke – profil njemačkog tržita

U posebnom specijalu izdanju podcasta Homo Turisticus – SEZONA2021 donosimo ključne informacije s naših emitivnih turističkih tržišta. Glavni cilj je što bolje informirati i educirati turističke djelatnike o emitivnim...

U posebnom specijalu izdanju podcasta Homo Turisticus – SEZONA2021 donosimo ključne informacije s naših emitivnih turističkih tržišta.

Glavni cilj je što bolje informirati i educirati turističke djelatnike o emitivnim tržištima, kako bi pogotovo ove, a tako i u budućnosti što bolje pozicionirali našu turističku ponudu prema spomenutim tržištima, što je svima zajednički interes. 

U epizodi od pet podcasta, donijet ćemo ključne informcije s tržišta Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske i Mađarske, našim najbližim emitivnim tržištima sa kojih puno očekujemo ove turističke godine ukoliko epidemiološka situacija u RH i u tim zemljama bude povoljna.

U prvom izdanju donosim glasna razmišljanja od direktora predstavništva HTZ-a iz Njemačke, Romea Draghicchia, našeg glavnog inozemnog tržišta.

Na pitanje kako u Njemačkoj gledaju na uvođenje EU Covid-19 certifikata ili tzv covid putovnica, Romeo Draghicchio, direktor predstavništva HTZ-a u Njemačkoj ističe kako iste više nitko ne dovodi u pitanje.
U Njemačkoj se prije vodila rasprava koja je zahvatila široki društveni spektar u smislu da li cijepljeni ljudi ili oni koji će imati covid putovnicu je li etički da imaju veća prava, međutim ta se priča ispuhala, tako da sada to više ne dovodi u pitanje. Sve više i više ljudi se nastoji cijepiti. Prvom dozom cjepiva je cijepljeno preko 30 % stanovništva u Njemačkoj, a dnevno se cijepi više od milijun ljudi, dok je drugom dozom već cijepljeno preko 10% stanovništva. To za početak sezone neće biti odlučujući faktor, no svakako će biti tijekom ljetne sezone, a pogotovo u podsezoni“, ističe Draghicchio

Također, i njemački turoperatori predviđaju rast rezervacija nakon uvođenja “EU Covid-19 certifikat”, a koji se očekuje sredinom lipnja. Cijeli razgovor saslušajte u podcastu SEZONA2021 by HrTurizam.hr.

Teme o kojima smo pričali u posebnom izdanju podcasta SEZONA2021.

Trenutna situacija prije sezone 2021

– Kakva je trenutna situacija na tržištu i kakvi su izgeldi za sezonu?

– Kakva je situacija za Hrvatsku na tržištu?

– Koji su glavne aktivnosti koje HTZ provodi na tržištu za pripremu sezone?

Njemačko tržiše – karakteristike, dinamike, perspektive

– Koje su glaven karakteristike njemačkog  tržišta? 

– Kako je strukturirano tržište?

– Koje su najglavnije destinacije u koje Nijemci putuju?

– Kako stoji Hrvatska na njemačkom tržištu

– Prema kojim kriterijima Nijemci biraju destinacije i vrste smještaja?

Značaj njemačkog tržišta za hrvatski turizam

-Koje su karakteristike Njemačkih turista u Hrvatskoj?

-Gdje odsjedaju?

-Kako doživlajvaju Hrvatsku ?

-kakav je turistički imdž Hrvatske  u Njemačkoj?

SEZONA2021 by HrTurizam.hr

Podcast možete slušati i OVDJE

Ključne informcije s tržišta Austrije, Slovenije, Poljske i Mađarske

Uskoro nastavljamo dalje s ključnim i svježim informacijama s tržišta Austrije, Slovenije, Poljske i Mađarske. Naša najbliža emitivna tržišta sa kojih puno očekujemo ove turističke godine ukoliko epidemiološka situacija u RH i u tim zemljama bude povoljna.

Sponzor / Pokrovitelj: HrTurizam.hr

Prilog: PROFIL EMITIVNOG TRŽIŠTA – IZDANJE 2021.- NJEMAČKA

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN