Portugal novom kampanjom direktno se obraća turistima Velike Britanije

Visit Potugal pokrenuo je novu kampanju, a koja se dirketno obraća turistima iz Velike Britanije. Hello Britain, Its me, Tomorrow – kampanja je usredotočena na odgovoran i održiv turizam...

Visit Potugal pokrenuo je novu kampanju, a koja se dirketno obraća turistima iz Velike Britanije.

Hello Britain, Its me, Tomorrow – kampanja je usredotočena na odgovoran i održiv turizam 2021. godine, dok je poruka poziv na otkrivanje novih načina putovanja vezanih za održivi turizam kako bismo zaštitili ono što nam je darovala priroda.

Tomorrow is today. Let’s change today and we will keep visiting tomorrow. This is a call for union. For the collective conscience and the will of these destinations to protect what has been given by nature and which is the essence of their identity. This nature, which dazzles travelers will only be maintained if each one is responsible for attracting more conscious visitors.” glasi narativ kampanje.

Poruka #CantSkipTomorrow, koju kao narator priča malo dijete usvajajući perspektivu ‘sutra’ , poziv je na otkrivanje novih načina putovanja vezanih za kolektivnu savjest kako bismo zaštitili ono što nam je darovala priroda. Ova važna poruka za bolju budućnost razvijena je iz pjesme “Verdes são os campos” (Zelena su polja) Zece Afonsa, stvorene iz pjesme Luísa Vaza de Camõesa. 

Zanimljivost kampanje je što se direktno obraća jednoj ciljnoj skupini, kao i što je nastavak nove turističke paradigme fokusirane na održivi razvoj. Kada se direktno obraćamo jednoj ciljnoj skupini, onda je poruka osobna i personalizirana te jedinstvena, jer svaka ciljna skupina ima drugačije motive putovanja kao i način i kulturu življenja. Naravno, ovakvom komunikacijom nećemo se obraćati svakoj ciljnoj skupini, nego glavnim emotivnim tržištima. Također, ovdje se ne radi o jednom video koji je recikliran tj. preveden na više jezika, što je ključno.

Inače, radi se o nastavku kampanje, a poruka #CantSkipTomorrow, varijacija je originalne poruke #CantSkipHope koju je prvi put pokrenuo Visit Portugal kad je nastala pandemija 2020. godine u kojoj su pozvali svijet da zaustavi, zastane i sanja o putovanju u svoju zemlju u budućnosti. Također, kampanja se naslanja na globalne smjernice Svjetske turističke organizacije koje ukazuju da će postupci putnika, nakon što ublaži prijetnju COVID-19, omogućiti industriji da se redefinira na još snažniji i održiviji način nego ikad prije.

Prošle je godine nacionalna turistička zajednica Portugala objavila ključni trogodišnji okvir (2020. – 2023.) na koji će se djelovati kako bi se postigla šira strategija koju predvodi vlada, kako bi Portugal postao jedno od najodrživijih turističkih odredišta na svijetu do 2027. godine.

Kampanja je dodatni opis portugalskih turističkih dužnosnika kako bi promijenili način na koji gledamo na održivost. Prošle je godine nacionalna turistička zajednica objavila ključni trogodišnji okvir (2020. – 2023.) na koji će se djelovati kako bi se postigla šira strategija koju predvodi vlada kako bi Portugal postao jedno od najodrživijih turističkih odredišta na svijetu do 2027. godine.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN