Arena Hospitality Group objavila je financijsko godišnje izvješće za 2022. godinu koje pokazuje rekordne poslovne rezultate koji su nadmašili postignuća iz prošlih godina, ali i razdoblja prije pandemije, 2019. godine.
Ovaj rast Arena Hospitality Group potvrđuje kontinuiranim rastom portfelja, tekućim programom ulaganja za unapređenje postojeće imovine i neumoljivom usredotočenosti na poboljšanje iskustava gostiju. Rezultati iz 2022. potaknuti su izvanrednom ljetnom sezonom, jasnom strategijom, kvalitetnim ulaganjem te snažnim razvojem.
Industrija putovanja doživjela je u 2022. snažan oporavak diljem Europe pa je i sveukupan rezultat Grupe nadmašio svaka očekivanja te rezultate iz 2019. godine.
Prihodi su se povećali za 79,1%, na 825,3 milijuna kuna (u 2021. prihod je iznosio 460,7 milijuna kuna) i za 6,1% u odnosu na 2019. EBITDA se povećala za 43,8% na 235,0 milijuna kuna (u 2021. iznosila je 163,4 milijuna kuna) i za 2,4% u odnosu na 2019. godinu. Rast koji nadilazi rezultate iz 2019. i izvanredno povećanje u odnosu na prethodnu godinu, obilježili su oporavak poslovanja općenito, osobito u Hrvatskoj gdje je prihod porastao za 17,9%, a EBITDA za 22, 5 % u odnosu na 2019.
Na temu odličnih poslovnih rezultata u 2022. godini Boris Ivesha, predsjednik nadzornog odbora istaknuo je kako vjeruje da su rezultati 2022. godine uspostavili temelj za naš budući razvoj.
„Zahvaljujući našoj strategiji i financijskim zalihama uspješno smo prebrodili tekuću gospodarsku neizvjesnost, što ukazuje na našu otpornost posljednjih nekoliko godina. Iako trenutačna stopa inflacije može uzrokovati kratkoročnu fluktuaciju u profitabilnosti, uvjereni smo da možemo nastaviti s dobrim financijskim rezultatima, zaobilazeći povećanje ulaznih troškova i uz samodostatne izvore energije. Sa zadovoljstvom i pouzdanjem očekujem da ćemo našim dionicima osigurati korist tako što ćemo nastaviti s ulaganjem u imovinu vrlo visoke vrijednosti.“ dodao je Ivesha.